REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Investiții pentru eficientizarea activității pe piața de profil

16/12/2024

0 Comments

 
Picture
​Agrii România, parte a grupului irlandez Origin Enterprises, a anunțat mărirea capacității de reambalare de la fabrica din Ghiroda, județul Timiș, ca urmare a unei investiții de 3,5 milioane de euro în două linii de producție complet automatizate.
​Evenimentul de inaugurare a avut loc pe 19 noiembrie în prezența partenerilor săi și a cuprins vizita unității de producție, a cărei capacitate se mărește de 5 ori în cazul ambalajelor macro (0,5 – 10 litri) și de 3 ori în cazul celor micro (20 – 250 ml). Aici se vor ambala produse lichide de protecția plantelor, fertilizanți și adjuvanți.
 
„Celebrăm încă un pas important în dezvoltarea noastră.”
Aceasta este afirmația făcută în cadrul manifestării de Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.
„Demonstrăm că punem în practică tot ceea ce ne caracterizează, adică excelența și inovația. Această investiție a fost gândită datorita unor oportunități pe care le-am văzut în piață pentru că nu am crescut întâmplător capacitatea de producție de la Ghiroda.
În ultimii ani am crescut foarte frumos pe divizia de B2B (fitofarmacii) și ne-am orientat să aducem soluții eficiente - pachete de produse pentru micii fermieri.
Dincolo de toate oportunitățile pe care le-am văzut în piață, era nevoie și de o schimbare legată de aspectele sustenabile ale afacerii pe care Agrii o desfășoară în România.
Procesul tehnologic trecut avea nevoie de foarte multe schimbări, existând și un consum ridicat de apă. Am reușit sa reducem consumul de apă pentru spălare cu 25% per litru de produs ambalat, ceea ce duce la o economie de apă de 30.000 litri/an.
De asemenea, tot referitor la sustenabilitate, aș puncta faptul că, fiind un proces automatizat, pierderile în procesul de producție sunt foarte mici. Așadar avem o eficiență crescută în procesul de producție.
Mesajul pe care doresc să-l transmit este acela că viitorul îl construim prin parteneriate solide. Tot ce sărbătorim astăzi este datorat oamenilor din Agrii și partenerilor noștri. Este un moment în care celebrăm parteneriatul, vrem să creștem împreună și să adăugăm împreună valoare adăugată în piața din România.”
 
Agrii promovează eficiența pe toate planurile
„Așa cum mergem în ferme și vorbim despre creșterea eficienței, asta facem și intern, pe componenta tehnologică.
Cu aceste investiții vrem să acoperim acele vârfuri de cerere din mijlocul campaniei de vânzări. Când încep lucrările în câmp este nevoie de volum mare de produse într-o perioada scurta. Modernizarea fabricii de la Ghiroda ne va ajuta să asigurăm pe piață aceste volume.
Peste 3 - 4 luni vom deschide alte două linii de producție pentru ambalarea produselor biologice lichide și solide”, a susținut Valerian Iştoc, director de dezvoltare Agrii România.
 
În completare, Marcel Sîrghiac, director național de vânzări, a afirmat că în ultimii doi ani, comportamentul fermierilor privind achiziția de inputuri agricole s-a schimbat.
„În momentul de față fermierii cumpără exact când au nevoie și de aceea aveam nevoie de o viteză de reacție mai mare în piață. Cu această investiție ne-am mărit de 5 ori capacitatea de a răspunde nevoilor fermierilor.
 
Vânzările au mers bine în campania de toamnă chiar dacă fermierii se afla într-o situație mai dificilă după doi ani consecutivi de secetă care au dus la producții minime. Anul acesta au fost afectate 3 milioane de hectare, în special cele cultivate cu porumb și floarea soarelui, iar în contextul actual fermierii se uită cu mai mare atenție la ceea ce investesc și cum investesc.”
 
Agrii România are o amprentă pe peste 2,5 milioane de hectare, o echipă de specialiști formată din 150 de agenți de vânzări în zona de ferme și fitofarmacii (B2B) și 22 fitofarmacii proprii. Totodată, dezvoltă relații cu 8.000 de ferme și 2.500 de fitofarmacii partenere.
Unul dintre obiectivele Agrii România este să aducă excelență în distribuția inputurilor agricole.
La evenimentul de inaugurare a fabricii, compania i-a avut alături pe următorii parteneri: Adama, Ascenza, Barclay, BASF, Bayer, Belchim, Belor Romania, Corteva Agriscience, FMC, Holland Farming, Innvigo, Nufarm, Pestila, Qemetica, Sarabia, SumiAgro, Syngenta, UPL.
 
Ana Ioniță
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE