REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

15 ani de evoluţie, calitate şi parteneriate Biocrop pe piaţa de agribusiness

1/9/2021

0 Comments

 
Picture
Anul 2021 are o semnificaţie specială pentru compania Biocrop, întrucât marchează aniversarea a 15 ani de activitate,15 ani de experienţă şi evoluţie într-o manieră profesionistă, de provocări şi realizări, de relaţii profesionale şi interumane, create în piaţa de agribusiness, împreună cu partenerii, atât din ţară, cât şi din afara ţării.
În 2006, într-o piaţă în plină expansiune, primul şi principalul produs din portofoliul Biocrop a fost rapiţa, pe un segment de piaţă în creştere în România, în acel moment. Datorită unui parteneriat stabil şi de încredere cu compania Deutsche Saatveredelung AG (DSV), compania Biocrop a avut oportunitatea de a intra pe piaţa cu hibrizi de rapiţă performanţi, care s-au dovedit a fi de un real succes, caştigând o cotă de piaţă consistentă, cum ar fi EXOCET, RALLY, DYNASTIE. Aceştia au câştigat aprecierea cultivatorilor, dovedind adaptabilitate excelentă în orice condiţii tehnologice şi pedoclimatice, indehiscenţă a silicvelor la maturitate, precum şi capacitate ridicată de producţie şi toleranţă la ger. Ulterior, pe segmentul cerealelor de toamnă, soiuri precum AKTEUR, CHEVALIER, POTENZIAL au dovedit performanţă tehnică şi comercială prin producţii şi caracteristici de panificaţie deosebite. Evoluţia Biocrop a continuat cu încheierea de noi parteneriate cu alţi amelioratori de renume, în vederea constituirii portofoliului de primăvară, demers care a rezultat în introducerea pe piaţă de hibrizi de porumb cu calităţi de producţie deosebite, cum ar fi hibridul sticlos ROBERTO sau GINKO, hibrid cu conţinut ridicat de amidon şi hibridul VESTAS, cu constanţă în producţii ridicate şi pierderea rapidă a apei din bob la maturitate.

„15 ani Biocrop reprezintă parcursul perioadei de maturitate profesională, un lung şir de succese, eşecuri, învăţăminte, provocări, experienţe, de cele mai multe ori încântătoare“, spune 
Nicolae Nica, director general Biocrop. „Este uimitor cum un demers antreprenorial a devenit un important jucator pe piaţa agribusiness şi apreciez oamenii din echipă care au făcut acest lucru posibil, care au transmis valorile companiei în piaţă, atât în relaţiile cu distribuitorii, cât şi cu fermierii şi dorinţa lor de creştere şi de a aduce fermierilor produse cu valoare ridicată intrinsecă. Remarcabil este faptul că în agribusiness există, atât la nivel uman, cât şi în industrie în sine, o rezilienţă extraodinară! Am încredere că, indiferent de vremurile care vin, profesioniştii din acest domeniu întotdeauna se vor adapta  şi vor depăşi situaţiile cu care se vor confrunta“, completează Nicolae Nica.

Din anul 2006, compania Biocrop testează şi selectează soiuri şi hibrizi, punând la dispoziţia fermierilor români o genetică agricolă performantă, de ultimă generaţie cu scopul creşterii rentabilităţii fiecărui hectar cultivat, atât prin sporul de producţie, cât şi prin calităţile agroalimentare de excepţie. Înainte de a fi introduşi în portofoliul de produse destinat comercializării, numeroşi hibrizi Biocrop sunt testaţi, analizaţi şi evaluaţi timp de 3 ani, astfel încât compania să se asigure că produsele pot oferi fermierilor beneficiile pe care le caută, în principal: potenţialul superior de producţie, toleranţă la boli şi dăunători, rezistenţă la ger şi secetă, adaptabilitate la condiţiile pedoclimatice ale diferitelor regiuni de cultură din România.

Acest proces de selectare şi testare are ca rezultat un portofoliu complet şi performant de produse, cu caracteristici inovative, dintre care se remarcă:
  • Duplo, Darling şi Matrix CL: hibrizi de rapiţă foarte productivi, cu rezistenţă la TuYV, Phoma şi caracter de indehiscenţă a silicvelor.
  • Combin şi AKTEUR: soiuri de grâu de toamnă cu potenţial ridicat de producţie şi calităţi de panificaţie de excepţie;
  • Attraktion şi Emblem - soiuri de grâu de toamnă cu productivităţi sporite în tehnologii intensive;
  • Esprit, Saphira şi Viola - soiuri de orz de toamnă cu 6 rânduri de boabe, cu rezistenţă sporită la boli şi potenţial de producţie foarte ridicat, adaptabili în toate zonele de cultivare;
  • Fausto SU, Fabulo CLP, Sunfire HO: hibrizi de floarea-soarelui pentru diferite tehologii de erbicidare, cu foarte bună stabilitate a producţiei sau conţinut high-oleic ridicat;
  • Vestas, Peracino, Norico: hibrizi de porumb, dentaţi sau sticloşi, cu productivităţi foarte ridicate pentru grupe de maturitate timpurii.

Pentru anul 2021, portofoliul Biocrop cuprinde, alături de produse deja consacrate, soiuri şi hibrizi noi, rezistenţi şi performanţi, de ultimă generaţie, adaptaţi evoluţiilor bolilor, dăunătorilor şi condiţiilor pedoclimatice.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE