![]() Grupul Agricover reconfirmă preocuparea permanentă de a fi partenerul de încredere al fermierilor, prin lansarea Serviciului de Asistenţă Clienţi - AgriTelVerde, care facilitează comunicarea cu aceştia şi le oferă soluţii inovatoare la problemele cu care se confruntă. AgriTelVerde se constituie într-o sursă de informaţii pentru clienţii Agricover, care pot suna de luni până vineri, între orele 9.00 şi 17.00, la numărul de telefon 0800.800.505 sau pot trimite un e-mail la adresa [email protected] Astfel, intră în legătură directă cu un operator dedicat, bun cunoscător al specificului activităţii fiecăruia dintre fermieri.
Clienţii au garanţia că, apelând acest punct unic de contact în interiorul a trei produse chimice, ce fac parte din clasa neonicotinoidelor, pentru a le utiliza la tratamentul seminţelor de porumb şi floarea-soarelui. Cele trei produse fitosanitare aprobate sunt Nuprid AL 600 FS, cu substanţa activă imidacloprid, Cruiser 350 FS, ce conţine tiametoxam, şi Poncho 600 FS, cu substanţa activă clotianidin. Insecticidele vor putea fi folosite pentru tratamentul seminţei pe o perioadă de maximum 120 de zile, începând cu data de 28 februarie 2014, pentru utilizarea limitată şi controlată, în vederea combaterii dăunătorilor specifici culturilor de porumb şi floarea-soarelui. Produsele de protecţie a plantelor aparţin firmelor Alchimex, Syngenta şi Bayer CropScience şi acţionează asupra următorilor companiei, primesc răspuns în cel mai scurt timp posibil la orice solicitare. „Grupul Agricover a avut în permanenţă o prioritate în relaţionarea cu fermierii, iar lansarea AgriTelVerde este un instrument care ne permite să îmbunătăţim serviciile oferite acestora. Prin acest serviciu nou, clienţii noştri beneficiază de răspuns prompt la solicitări şi soluţii personalizate în funcţie de nevoile fiecăruia. Punem astfel la dispoziţia fermierilor expertiza noastră în domeniul agribusiness-ului şi întărim, în acelaşi timp, relaţia cu ei, printr-un dialog permanent, direct. (...) Serviciul de Asistenţă Clienţi este punctul de intersecţie al fermierilor cu specialiştii Grupului. Ambele părţi au de câştigat de pe urma acestui «fir verde». Pe de-o parte clienţii, care primesc rapid răspuns la solicitările lor, de cealaltă parte noi, pentru că suntem în permanenţă la curent cu problemele clienţilor, putând să le oferim astfel soluţii inovatoare şi servicii tot mai bune. AgriTelVerde este, în final, un nou mecanism prin care Agricover contribuie la creşterea calităţii agribusiness-ului românesc tocmai datorită acestei colaborări permanente între fermieri şi specialiştii Agricover”, a spus Robert Arsene, directorul general al Grupului Agricover. O echipă întreagă este angrenată pentru a răspunde în cel mai scurt timp posibil solicitărilor primite de la clienţii Agricover. Astfel, fiecare întrebare, sugestie sau reclamaţie primită de la fermieri este înregistrată şi trimisă spre soluţionare departamentului abilitat să o rezolve. Operatorul care primeşte solicitarea respectivă urmăreşte soluţionarea ei şi transmite răspunsul fermierului.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
|