REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Agrii pregăteşte campania de toamnă, cu soluţii selectate pentru performanţă

15/6/2020

0 Comments

 
Picture
Scurt şi concis, echipa Agrii şi-a prezentat noutăţile pe 11 iunie, în cadrul unui eveniment online transmis pe pagina sa de Facebook. Moderată de Valerian Iştoc, director de dezvoltare în cadrul companiei, la întâlnirea intitulată „Soluţiile Agrii selectate pentru performanţă“ au mai prezentat Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România, Roxana Jercan, coordonator departament Seminţe, precum şi un invitat special din Marea Britanie – Colin Lloyd, director în cadrul UK Agrii, care a vorbit despre vasta experienţă de testare şi selectare a celor mai bine adaptate varietăţi.
Principalele două anunţuri făcute de Agrii sunt: noul serviciu pentru testarea calităţii solului Solvita şi lansarea noului brand unic ATLAS, care va include întraga ofertă de seminţe testate şi distribuite exclusiv de Agrii. „Viziunea noastră este să fim liderul ales de fermieri în toate segmentele de dezvoltare, iar această alegere să fie rezultatul dintre cunoştinţe, produse vândute şi logistică, adică 25 de depozite, 55 de fitofarmacii proprii şi 800 de fitofarmacii partenere“, a spus Monalisa Ungureanu. Una dintre strategiile companiei este aceea de a selecta un portofoliu exclusiv de soiuri sau hibrizi de la companiile partenere, cu calităţi genetice excepţionale, adaptate cât mai bine condiţiilor climatice locale. Au deja parteneriate cu 6.000 de fermieri, care însumează o suprafaţă de 1.800.000 de hectare. În România, din 2016, se seamănă anual peste 2.000 de parcele pe tot teritoriul ţării. „Selectăm soiuri şi hibrizi cu producţii stabile în condiţii variate, adaptate atât tehnologiei intensive, cât şi pentru fermele mici. În plus, am început un program de selecţie al producătorilor la care multiplicăm sămânţa de cereale“, a precizat Valerian Iştoc.

Noutăţi pentru campania de toamnă şi brandul ATLAS 

Deşi pare devreme, echipa Agrii şi-a anunţat deja oferta pentru toamnă şi catalogul cu toate ofertele şi serviciile digitale puse la dispoziţia fermierilor. Au creat pentru produsele distribuite de ei brandul ATLAS. Roxana Jercan, coordonator departament Seminţe, a spus că Agrii acoperă un procent important din piaţa agricolă din România datorită unei oferte complete şi diversificate. „Recomandăm şi seminţe testate care nu au parte de acelaşi marketing precum mărcile consacrate. Sunt fermieri care, cu costuri reduse/sac, au obţinut rezultate foarte bune în câmp. Orice ofertă de vânzare este adaptată fiecărei culturi şi vine cu o politică specifică de dezvoltare“, a mai adăugat ea. Oferta pentru campania de toamnă cuprinde seminţe de rapiţă, cereale păioase, plus planurile tehnologice pentru fiecare. Alte servicii: colectare de cereale şi oferta de motorină. Catalogul este disponibil online, iar în scurtă vreme va fi şi varianta printată. Hibrizi de rapiţă: Cristal, de la Rapool, este semitardiv, recomandat în toate zonele de cultură din România, cu precădere secetoase. Are talie robustă, se recomandă utilizarea de doze normale de fungicid şi fertilizant pentru stimularea înrădăcinării; Arizona LG este un hibrid de rapiţă timpuriu, cu vigoare bună la pornirea în vegetaţie, talie înaltă cu ramificare puternică de la bază, foarte tolerant la Phoma, potenţial foarte bun de producţie, peste 5,2 t/ha. Grâul Alhambra LG este aristat, semitimpriu, cu potenţial mare, precocitate la înspicat, talie medie-înaltă (atenţie la fertilizarea cu azot), are rezistenţă bună la boli, recomandat pentru zonele aride/secetoase.

Reform, genetică RAGT, este unul dintre cele mai vândute soiuri de grâu în Europa, semitardiv, aristat, capacitate bună de utilizare a azoutului, potenţial foarte ridicat. Montecarlo, RAGT, are profil fitosanitar foarte bun, aristat, capacitate bună de utilizare a azotului. Venezio, RAGT, este semitimpuriu, aristat, talie scurtă, cu conţinut ridicat în proteină, rezistenţă bună la boli, potenţial mare de producţie, toleranţă la iernare foarte bună, calităţi deosebite de panificaţie. Toate acestea se regăsesc sub brandul ATLAS.

Rhiza şi Solvita

Valerian Iştoc a reamintit fermierilor cum îi poate ajuta serviciul digital Rhiza, dezvoltat de grupul Origin, în luarea rapidă a unor decizii: oferă date meteo localizate, imagini satelitare şi o imagistică mult îmbunătăţită, care face o foarte precisă monitorizare a culturilor, pe parcele. Acest serviciu este intergat cu programe de fertilizare, astfel încât pachetele de servicii care includ cartarea agrochimică sunt de un real ajutor în înţelegerea solului, în aplicarea îngrăşămintelor când şi cât trebuie şi acolo unde este necesar. Sistemul este simplu, precis şi nu necesită echipamente speciale instalate pe tractor. Agrii a introdus un serviciu care indică sustenabilitatea folosirii terenului din fermă, calitatea solului: Solvita. Acest servicu poate fi utilizat pentru a analiza trăsăturile biologice, chimice şi fizice ale solului, componente vitale în determinarea unui sol sănătos.

Roxana DRĂGHICI


0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE