REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

AgroConcept - furnizor de tehnică agricolă şi partener pentru fermieri

15/4/2016

0 Comments

 
Picture
În data de 7 aprilie a.c., compania AgroConcept, importator şi distribuitor exclusiv al produselor New Holland Agriculture în România, a inaugurat sediul central din localitatea Şindriliţa, judeţul Ilfov. La 6 luni după semnarea contractului de exclusivitate, proaspătul jucător din piaţa de profil face cunoscute realizările şi planurile sale de dezvoltare, având alocat un buget investiţional de peste 20 milioane de euro.
„Suntem mândri că într-un timp atât de scurt am reuşit realizări atât de importante şi ne bucură reacţiile pozitive pe care le-am primit până acum din piaţă. Ambiţia noastră de a deveni unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţă este mai uşor de realizat având în portofoliu un brand de încredere şi apreciat cum este New Holland. Cu siguranţă, parteneriatul exclusiv cu Kverneland ne va face misiunea şi mai uşoară. Ne onorează încrederea clienţilor noştri şi le promitem că vom continua să le fim un partener pe care se pot baza zi de zi“, a spus dl Heinrich Stein, preşedintele consiliului de administraţie al AgroConcept. În afară de sediul central, mai există cinci puncte regionale de vânzări şi asistenţă tehnică deja operaţionale în Călăraşi, Giurgiu, Timişoara, Craiova şi Constanţa şi în următoarele 6-9 luni se vor deschide în ţară alte şase centre regionale. „Încă din prima zi am promis clienţilor noştri că vom fi partenerul lor şi nu un simplu furnizor. Nu ne orientăm doar spre fermierii mari, ci şi spre cei mici, pentru că putem să le fim parteneri. Succesul se bazează pe o activitate impecabilă postvânzare, pe faptul că furnizăm produse excelente şi că tot ce facem este pentru sustenabilitate. Ne comparăm cu cei mai buni din acest domeniu, indiferent de cine sunt aceştia. Noi trebuie să fim aproape de clienţii noştri, să avem cei mai scurţi timpi de intervenţie, disponibilitate a pieselor de schimb, preţuri transparente şi contact permanent cu aceştia“, a afirmat dl Stein. Potrivit preşedintelui AgroConcept, obiectivul pentru acest an este de a păstra cota de piaţă pe care New Holland o are în România, iar în următorii ani să crească ponderea acesteia. Deja au înregistrat vânzări, iar nivelul este comparabil, conform dlui Stein, cu cel realizat de vechiul distribuitor al New Holland pe piaţa autohtonă. Referitor la finanţare, dl Stein a afirmat că va propune fermierilor mai multe soluţii pentru a achiziţiona tehnică agricolă performantă. „Le vom oferi toate soluţiile. Nu alegem noi soluţia de finanţare, ci clienţii noştri, însă orice soluţie vor alege, vom fi acolo şi vom fi competitivi.“

Prezent la evenimentul inaugural, dl Marcelo Pedrazzini, business director New Holland Agriculture, a declarat: „Motivele pentru care suntem aici sunt multiple. Agricultura românească a devenit din ce în ce mai importantă la nivel european şi New Holland are multe de oferit. Am ales un partener puternic care poate să ne reprezinte pe această piaţă, care este pregătit să ne împărtăşească valorile şi îşi doreşte să creeze şi să consolideze o reţea puternică pe piaţa românească. Dorim să ne consolidăm imaginea pentru agricultorii din România.“ Cu o istorie de 120 de ani, New Holland are o prezenţă activă la nivel internaţional, clasându-se printre primii trei investitori la nivel mondial. Are peste 70.000 de angajaţi, 64 de fabrici şi 49 de centre de cercetare şi dezvoltare. „Pentru activitatea de cercetare, New Holland Agriculture alocă peste 1 mld. euro anual. Deţinem toate cărţile pentru a putea servi cât mai bine clienţii şi piaţa din România“, a susţinut dl Pedrazzini. Conform acestuia, anul trecut, New Holland a înregistrat în România o cotă de piaţă de 20-22%. Pe partea de utilaje agricole, AgroConcept va colabora în exclusivitate, din luna iunie a.c., cu producătorul norvegian Kverneland, care are o experienţă de peste 125 de ani. „Am evaluat cu foarte multă atenţie strategia şi ambiţiile AgroConcept şi suntem convinşi că va fi un partener redutabil pentru Kverneland şi pentru sectorul agricol din România pe viitor. Ne bucurăm că ne-am unit forţele cu o organizaţie puternică, de care suntem apropiaţi ca misiune şi valori. Împreună vom face o echipă puternică care va fi alături de comunitatea de fermieri români“, a declarat Arild Gjerde, executive vicepresident Kverneland.

Sediul central din Şindriliţa reprezintă un centru integrat pentru vânzări/service/ piese de schimb, sediul administrativ, locul unde se vor desfăşura periodic training-uri special dedicate echipelor de vânzări şi service. De asemenea, aici va fi gestionat şi stocul central de piese de schimb. În momentul de faţă, echipa AgroConcept este formată din Jaydeep Singh, director operaţiuni, Adrian Petcu, director de vânzări, Adriana Mitran, director de marketing, Cristina Fărcăşanu, senior financial executive, şi Florin Marin, director activităţi postvânzare.

Fondatorul AgroConcept a contribuit cu succes, încă din anii ’90, la creşterea activităţii grupului FIAT în România. Din acest an pătrunde pe piaţa de tehnică agricolă, având ambiţii mari şi o puternică viziune strategică de dezvoltare pentru acest segment.

Ana IONIȚĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE