REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

CocoRico - brandul 100% românesc al grupului Aaylex, prezent în peste 10 ţări europene

15/11/2016

0 Comments

 
Picture
CocoRico - brandul 100% românesc al grupului Aaylex, producător, procesator şi distribuitor de carne de pui, participant la recenta ediţie a Salonului Internaţional al Alimentaţiei de la Paris (SIAL) - şi-a consolidat în această toamnă prezenţa pe piaţa europeană, fiind exportat în peste 10 ţări din regiune.


Picture
Grupul Aaylex este unul dintre cei mai mari exportatori de carne de pui din România, având un amplu portofoliu de clienţi externi provenind din peste 10 state, printre care se numără: Bulgaria, Cehia, Cipru, Franţa, Germania, Grecia, Macedonia, Marea Britanie, olanda sau Slovacia. Exportul reprezintă aproximativ 30% din producţia grupului, constând, în special, în produse proaspete şi refrigerate. „Expoziţia internaţională de la Paris a reprezentat încă o ocazie de a demonstra că zootehnia se poate face într-o manieră sustenabilă, privilegiind gustul şi calitatea produsului final. CocoRico este o marcă românească de succes, apreciată de consumatorii din toată lumea, de cei care fac alegeri responsabile pentru familiile lor. Datorită sistemului integrat, controlăm întregul proces, de la primul ou până la carnea de pui care ajunge pe masă, prin modul în care sunt crescuţi şi hrăniţi puii, modul în care se procesează, se verifică şi se ambalează carnea. Toate acestea garantează prospeţimea şi siguranţa produselor CocoRico. Să alegi CocoRico înseamnă să alegi responsabil. Împreună susţinem astfel agricultura românească şi respectăm natura şi mediul înconjurător“, a declarat Bogdan Grama, director general al Grupului Aaylex. Puii CocoRico sunt hrăniţi doar cu ingrediente 100% naturale, sunt crescuţi şi abatorizaţi în condiţii lipsite de stres, iar ambalarea produselor se face în caserole cu atmosferă protejată, de calitate germană, ceea ce oferă cărnii o perioadă de valabilitate crescută. Aceasta subliniază interesul continuu al companiei pentru realizarea unei agriculturi responsabile, care produce, în condiţii superioare de calitate, produse sustenabile, cu un înalt grad de siguranţă alimentară, o reală sursă de sănătate pentru organism. Investiţiile Grupului Aaylex realizate de-a lungul timpului în fermele de reproducţie, fermele de creştere, fabrica de hrană pentru pui, precum şi în abator, printre cele mai mari şi moderne astfel de facilităţi din Europa, au continuat, însumând doar anul acesta peste 16 milioane de euro. Astfel, alături de grija pentru mediul înconjurător, prin folosirea unei staţii speciale de biogaz, a platformelor speciale pentru depozitarea deşeurilor, staţiilor de epurare, filtrelor de igienizare, precum şi a panourilor solare pentru producţia de energie electrică „verde“, investiţiile au vizat dezvoltarea bazei de producţie şi îmbunătăţirea controlului şi calităţii hranei puilor, prin inaugurarea unei fabrici moderne. Cu o capacitate de 15 tone furaje/oră şi 110.000 tone/anual, cea mai nouă fabrică de hrană pentru păsări, AaylexAgroCooperativaAgricolă, şi-a început activitatea în vara anului 2016, fiind situată în Făurei, una dintre cele mai bune zone cerealiere din România. Aceasta beneficiază de multiple avantaje: cea mai nouă tehnologie germană, informatizarea completă a fluxului de producţie, care oferă supravegherea perfectă a înglobării tuturor componentelor necesare hranei puilor, precum şi dozarea exactă a fiecărui nutrient şi micronutrient - graţie multiplelor cercetări ştiinţifice şi experienţei de peste 25 de ani în creşterea puilor ale specialiştilor Aaylex. Astfel, hrana este adaptată perfect fiecărei reţete, stabilită special pentru perioada de creştere optimă a fiecarei vârste a puilor, pentru a li se asigura  acestora necesarul de proteine, minerale, vitamine şi energie. Cerealele folosite în alimentaţia puilor sunt de provenienţă 100% românească. De asemenea, s-au realizat investiţii în toate fermele Aaylex, pentru menţinerea calităţii continue a apei curate, de cea mai bună calitate, pe traseul de la izvor până la adăpătoarele puilor. odată cu începutul toamnei, CocoRico a adoptat şi o nouă identitate de brand, prin sloganul: „CocoRico. Eşti Super când alegi sănătos!“. Aceasta repune în centru consumatorul, care, prin alegerile responsabile şi făcute în cunoştinţă de cauză, devine SuperEroul familiei sale.

Să alegi CocoRico înseamnă să alegi responsabil pentru sănătatea familiei tale şi să adaugi calitate vieţii.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE