REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Consolidarea mărcii Euralis pe piaţa de seminţe 

15/11/2015

0 Comments

 
Picture
Cu ajutorul unui portofoliu de seminţe de înaltă valoare genetică şi a profesioniştilor din cadrul companiei, Euralis Semences este decisă să-şi consolideze prezenţa pe piaţa de profil, să cucerească cote noi de piaţă şi să câştige notorietate.
Drept urmare, începând cu luna octombrie 2015, Euralis are o nouă identitate vizuală, un nou logo, simplu şi modern. „Cu ajutorul noului logo ne dorim creşterea vizibilităţii mărcii în rândul fermierilor şi consolidarea poziţiei Euralis printre liderii de pe piaţa de porumb şi oleaginoase. Schimbarea identităţii vizuale cu o imagine nouă, modernă şi inovatoare va ajuta Euralis să devină un brand puternic, distinctiv“, a afirmat dna Magdalena Darac, marketing manager SE Europe din cadrul noului Black Sea Business Unit Euralis, în cadrul conferinţei de presă organizate la data de 29 octombrie a.c., la Bucureşti. O altă schimbare anunţată constă în faptul că Euralis Seminţe devine Euralis. În deschiderea evenimentului a vorbit noul director executiv, Jean BaptisteMas, care are o experienţă de peste 10 ani în cadrul grupului Euralis şi este responsabil de conducerea activităţii din ţările din regiunea Mării Negre, care formează noul Black Sea Business Unit. „Responsabilitatea principală este aceea de a creşte cota de piaţă din aceste ţări. În Europa de Vest, piaţa este mai matură, avem o cotă de piaţă la floarea-soarelui de 20% şi la porumb de 10%. Obiectivul nostru este să atingem aceste cote şi în ţările din Europa de Est. Poate părea un obiectiv ambiţios, dar este unul realist. În Ucraina, de exemplu, în urmă cu 5 ani, la floarea-soarelui aveam o cotă de piaţă de 2%, iar anul acesta este de peste 10%“, a susţinut Jean Baptiste-Mas.

Alături de noul director executiv, la conferinţa de presă au participat şi au luat cuvântul Emil Budică, directorul naţional  pentru vânzări, Daniel Orzan, responsabilul tehnic pentru culturile de porumb şi sorg, şi Florin Guloiu, responsabil tehnic pentru floarea-soarelui, soia şi rapiţă. În opinia directorului naţional de vânzări, succesul unei companii se bazează pe două componente principale: componenta umană şi cea de produse. Euralis are o echipă formată din profesionişti cu vastă experienţă şi deţine un portofoliu de seminţe performante din punct de vedere genetic, destinate pentru cinci specii de cultură, respectiv porumb, floarea-soarelui, sorg, soia şi rapiţă. Compania se numără printre liderii europeni pe piaţa seminţelor pentru culturile de primăvară şi toamnă.

O nouă grupă genetică la porumb

Pentru activitatea de cercetare, firma franceză alocă 13% din cifra de afaceri, astfel încât produsele sale să fie mereu inovative şi să răspundă nevoilor fermierilor. Un rezultat remarcabil al muncii de cercetare este crearea unei noi grupe genetice la porumb: Tropical Dent. Cei mai mulţi hibrizi de porumb comercializaţi pe piaţă provin din patru grupe genetice: grupa european sticlos şi trei grupe american dentat. Genetica Tropical Dent aduce un efect heterozis maxim pentru creşterea producţiei şi a capacităţii de pierdere a apei din boabe. Hibrizii de porumb din această grupă au o genetică originală şi exclusivă Euralis Semences. Ei se caracterizează printr-un randament şi stabilitate sporite, precum şi uscarea rapidă a boabelor. Din grupa Tropical Dent fac parte patru hibrizi, de la 250 până la 400 FAO: ES Cockpit, ES Gallery, ES Method, ES Cortes. „Când am creat această nouă grupă genetică, scopul nostru a fost să oferim hibrizi rezistenţi la condiţii climatice severe, cum sunt, de altfel, şi în România, în sud şi vest, zone unde se cultivă preponderent porumb“, a menţionat dl Budică. Din acest an, compania are la comercializare şi un hibrid de porumb pentru siloz, şi anume ES Feria, din grupa FAO 550, care se caracterizează printr-un potenţial ridicat de materie uscată şi amidon, digestibilitate excelentă, dar şi un raport foarte bun între boabe şi masa verde şi are planuri de dezvoltare pe acest segment de piaţă. Planul de dezvoltare a companiei presupune mărirea segmentului de hibrizi destinaţi fermelor zootehnice şi promovarea conceptului Milk Power - de utilizare a hibrizilor pentru siloz Euralis în hrana vacilor de lapte. La sorg, Euralis lansează doi hibrizi, dintre care unul este pentru siloz şi se numeşte BMR Gold X.

Hibrizi de floarea-soarelui cu rezistenţă ridicată la lupoaie

Euralis deţine o gamă completă de hibrizi de referinţă pe toate segmentele de piaţă: hibrizi linoleici, cu conţinut ridicat de acid oleic, convenţionali, pentru sistem de producţie Clearfield sau Clearfield Plus, dar şi cei mai noi, adaptaţi la tehnologia Sulfo. ES Arcadia este noul hibrid rezistent la erbicidele sulfonilureice. „Avem probabil cel mai vast portofoliu de hibrizi tip Clearfield de pe piaţă, cu accent deosebit pe aceia cu rezistenţă până la rasa G la Orobanche“, a susţinut dl Budică. În grupa hibrizilor Clearfield, ultimul lansat este ES Euromis CL, un hibrid semitimpuriu, cu rezistenţă genetică la Orobanche rasele A-F. La conferinţa de presă, reprezentanţii companiei au anunţat că au dezvoltat aplicaţia OR Master, pentru a-i ajuta pe fermeri în combaterea lupoaiei. Această aplicaţie reprezintă un instrument util în alegerea celor mai adaptaţi hibrizi de floarea-soarelui la condiţiile specifice din fermă, apreciază gradul de risc de infestare cu Orobanche cumana şi oferă informaţii despre această buruiană parazită şi tehnologiile aplicabile recomandate. Există posibilitatea ca o aplicaţie similară să fie dezvoltată şi pentru cultura de soia. Euralis deţine o experienţă de 50 de ani şi este lider în Europa pe piaţa seminţelor de soia nemodificată genetic (non-OMG), dar este şi membră a Asociaţiei „Donau Soja“, asociaţie care garantează puritatea varietăţilor de soia şi se implică în promovarea culturii de soia nemodificată genetic în Europa. În încheiere, Jean Baptiste-Mas, director executiv Black Sea Business Unit Euralis Semences, a dorit să sublinize faptul că genetica Euralis aduce valoare adăugată agricultorilor. Euralis Semences deţine o expertiză de peste 60 de ani în crearea şi distribuţia seminţelor de o calitate superioară şi îşi doreşte să devină, după cum sună angajamentul companiei - „cel mai inovator partener de seminţe şi cel mai atent partener la nevoile clienţilor noştri: fermieri şi distribuitori“.

Ana IONIȚĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE