REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Consumatorii preferă produse 100% româneşti, calitativ superioare şi cât mai naturale

16/11/2015

0 Comments

 
Picture
Producătorul şi procesatorul de carne de pui Aaylex, deţinătorul brandului Cocorico, a participat în perioada 28 octombrie-1 noiembrie la cel mai mare târg din sud-estul Europei specializat pe industria cărnii - Carnexpo 2015.


„Ne-am dorit ca la această ediţie a Carnexpo să venim în faţa consumatorilor cu un nou stand personalizat, care să reprezinte cât mai fidel noile preferinţele de consum ale românilor, care se îndreaptă în număr din ce în ce mai mare către produse 100% româneşti, calitativ superioare şi cât mai naturale. Este un lucru evident că piaţa de carne de pasăre a progresat în permanenţă în ultimii zece ani. Astfel, pieptul de pui, un produs care acum câţiva ani era considerat un produs scump, se bucură deja de o cerere constantă şi serioasă pe piaţa românească. Ambalate în caserole inovative, care conferă un termen de garanţie mai lung, de până la 14 zile, produsele noastre proaspete răspund foarte bine preferinţelor consumatorului român“, a declarat Bogdan Grama, director general Aaylex Group. Potrivit statisticilor oficiale (INS, Eurostat), consumul de carne de pui în România este în prezent de aproximativ 22 de kilograme/an pe cap de locuitor, nivel similar cu media europeană. Piaţa internă rămâne principala piaţă de desfacere a Cocorico - aproximativ 70% din producţie fiind comercializată în România.

„Avantajul nostru ca producător român este că în fiecare zi putem livra marfă proaspătă în orice supermarket din România, în gamă completă”, a concluzionat Bogdan Grama. Puiul Cocorico este un pui gustos, sănătos, crescut cât mai aproape de condiţiile sale naturale, de aceea se diferenţiază prin gust şi textură. Calitatea sigură, constantă, mixul nutriţional al puilor 100% sunt asigurate din ingrediente vegetale, fără hormoni (interzişi şi prin lege), făinuri animale sau aditivi. Creşterea acestora în condiţii naturale, lipsite de stres, sub observaţia zilnică a medicilor veterinari sunt în conformitate cu exigenţele codului european de bune practici în domeniu. Compania Aaylex, deţinătoarea brandului Cocorico, este şi unul dintre cei mai mari exportatori de carne de pui din România, având un portofoliu de clienţi externi provenind din 17 state, printre care se numără: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia şi Slovacia. 80% din produsele cerute la export sunt reprezentate de pieptul de pui. În total, anual, Aaylex produce şi comercializează peste 60.000 de tone de carne de pasăre, 100% românească. În cadrul Carnexpo, care anul acesta a fuzionat cu IndAgra Food, au participat peste 170 de companii de prestigiu la nivel internaţional, dar şi principalii jucători din industria alimentară românească. Târgul a reunit cererea şi oferta celor mai importanţi producători din piaţă, importatori şi furnizori din industria alimentară, deschizând vizitatorilor accesul la surse noi de informare privind produsele, echipamentele şi tehnologiile actuale, în scopul dezvoltării agriculturii şi industriei alimentare din România, în acord cu cele mai exigente standarte internaţionale.

Despre Grupul Aaylex

Grupul Aaylex deţine 18 ferme cu o capacitate totală de aproximativ 36 de milioane de pui vii pe an. Acestora li se adaugă două staţii de incubaţie de 18 milioane ouă/an, două ferme de reproducţie de pasări-adulţi, cu o producţie de 20 milioane ouă/an, şi două ferme de reproducţie tineret. Fermele au operaţiuni în şase judeţe: Buzău, Brăila, Călăraşi, Galaţi, Giurgiu şi Prahova. Aalyex Prod gestionează un abator propriu localizat în Buzău, acesta fiind unul dintre cele mai mari şi moderne abatoare din Europa. Capacitatea sa actuală de abatorizare este de 9.000 de capete pe oră, procesând în prezent întregul efectiv de animale provenit din fermele Aaylex. Abatorul produce 60.000 tone de carne/ an. Deschis în anul 2011, noul abator reprezintă o investiţie greenfield în valoare de 54 de milioane de euro. Companiile grupului deţin o serie de certificări internaţionale privind managementul integrat al calitatăţii şi siguranţei produselor precum: ISO 22 000 si 9001/2000, BRC grad A, IFS - cel mai înalt standard, LAREX, acreditări BELCERT, UKAS şi DAR, acreditarea HACCP, Certificat de grad A în inspecţia GMP&R, precum şi certificarea Halal.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE