REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Ferma urbană verticală, la un nou nivel

1/4/2021

0 Comments

 
Picture
Fermele verticale nu mai sunt de mult o inovaţie. Ele cuceresc din ce în ce mai mult oraşele datorită avantajelor de spaţiu şi costuri, dar mai ales datorită prospeţimii produselor şi distanţelor/timpilor mici de transport de la producător la raft. InFarm este o companie agricolă urbană prezentă deja în 10 ţări, 30 de oraşe şi sute de magazine, care distribuie ferme verticale inteligente pentru zonele urbane.
Centre modulare automate
​

Viziunea echipei de la InFarm este un ecosistem agricol global, conectat, durabil şi extrem de eficient. Obiectivele sale includ şi stimularea inovaţiei pe piaţa mondială de fructe şi legume. În acest scop, Infarm a prezentat noile sale centre de creştere automate şi modulare (IGC Infarm Growing Center). Fiecare IGC este o combinaţie de fermă locală şi un centru de distribuţie, realizând echivalentul recoltei a 10.000 mp de teren agricol, cu o eficienţă de 400 de ori mai mare, conform celor de la freshplaza.com. „Unităţile noastre agricole modulare şi autonome pot fi stivuite pentru a satisface orice spaţiu sau cerere, indiferent dacă este vorba de un restaurant, supermarket sau chiar un depozit. Fiecare fermă hidroponică este monitorizată şi controlată prin intermediul platformei noastre agricole, care poate regla mediul de creştere pentru a se asigura că fiecare plantă primeşte cele mai bune condiţii pentru a se dezvolta. Suntem specializaţi în cultivarea de frunze verzi, ierburi, salate şi microgreen 365 de zile pe an, indiferent de anotimp“, se mândresc cei de la InFarm.

Centrele conectate la cloud se conectează la reţeaua agricolă globală cu creştere rapidă a InFarm, care îmbunătăţeşte continuu randamentul culturilor, gustul şi valoarea nutriţională, reducând în acelaşi timp utilizarea resurselor naturale.

Cu 50.000 mp de suprafaţă agricolă verticală şi mai mult de 1.200 de ferme, InFarm furnizează deja produse proaspete la jumătate dintre cele mai mari magazine din lume. Datorită instalării rapide şi a capacităţii operaţionale a noilor centre de creştere, Infarm este capabilă să mărească semnificativ producţia şi să răspundă cererii comercianţilor cu amănuntul, mari şi mici, din întreaga lume.

Un centru de creştere IGC poate fi constituit din mai multe unităţi cu înălţimi între 10 şi 18 m, o amprentă de 25 mp, şi poate fi instalat în doar 6 săptămâni. Această abordare modulară, descentralizată şi bazată pe date - o combinaţie de Big Data, IoT, analize cloud şi creştere rapidă la scară globală sunt elemente care diferenţiază Infarm de toate celelalte soluţii agricole, se mai arată în articol. „Întreaga reţea Infarm este conectată la un «creier agricol» care colectează zeci de mii de informaţii despre de creştere, culoare şi date spectrale pe toată durata de viaţă a fiecărei plante“, explică Guy Galonska, cofondator şi director tehnic la Infarm. „Am reuşit să colectăm peste 300 miliarde de date până în prezent. Aceste date ne permit să ne perfecţionăm metoda de creştere, să îmbunătăţim randamentul, calitatea şi valoarea nutriţională 
a culturilor noastre, reducând în acelaşi timp costurile de producţie.“ Erez Galonska, cofondator şi CEO al Infarm spune că „noile centre de cultură ne permit să creştem şi mai repede, întrucât cu noile tehnologii le putem instala în orice oraş din lume foarte rapid. Fermele şi software-ul care le controlează au fost proiectate având în vedere centrele urbane, făcând produsele proaspete accesibile oricui, oriunde“. Centrele de cultură pot reduce consumul de apă cu până la 10 milioane de litri pe an, în comparaţie cu agricultura pe sol pentru culturi similare, economisind în acelaşi timp până la 40% energie comparativ cu tehnologiile Infarm anterioare.

Dintre comercianţii cu amănuntul care fac deja parte din reţeaua Infarm sunt: Empire Company Ltd. (Safeway, Sobeys, ThriftyFoods), Whole Food Market, Marks & Spencer, Kroger, Kinokuniya, Selfridges, Aldi South, Amazon Fresh, Auchan, Casino, E. Leclerc, Edeka, Farmdrop, Intermarché, Irma, Kaufland, Metro, Migros, Selgros, Summit în Canada, Danemarca, Franţa, Germania, Japonia, Luxemburg, Ţările de Jos, Regatul Unit, Statele Unite şi Elveţia. Compania intenţionează să lanseze încă 100 de centre de creştere până în 2025, reprezentând echivalentul a 1,5 milioane de metri pătraţi de teren agricol cu o producţie de 450 de milioane de plante. Anul acesta, 15 centre de creştere sunt în curs de construire în marile oraşe - inclusiv Londra, Paris, Copenhaga, Toronto, Vancouver, Seattle şi Tokyo.

Deviza Infarm: „100% Local. Noi credem că hrana nu trebuie să călătorească mai mult decât voi, aşadar creştem totul în oraşul vostru“.

Roxana DRĂGAN
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE