REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

FrieslandCampina România: departament nou în dezvoltarea relaţiei cu fermierii

15/1/2017

0 Comments

 
Picture
FrieslandCampina a inaugurat  la sfârşitul anului trecut Departamentul de dezvoltare a relaţiei cu fermierii, ce va fi condus de Laurenţiu Gioroc.
Departamentul de dezvoltare a relaţiei cu fermierii are rolul de a monitoriza implementarea programelor de dezvoltare a fermelor din Ardeal care furnizează laptele pentru brandul Napolact şi  creşterea sustenabilă a reţelei de ferme partenere a FrieslandCampina România. Laurenţiu Gioroc (39 de ani), anterior marketing manager, este cel care a preluat din luna noiembrie conducerea Departamentului de dezvoltare a relaţiei cu fermierii. El este licenţiat în Drept şi are un Executive MBA în management şi marketing. Şi-a început cariera în vânzări în anul 1997, iar în 2001 s-a îndreptat către marketing, acumulând până în prezent 19 ani de experienţă în industria FMCG şi industria tutunului. S-a alăturat echipei FrieslandCampina începând cu ianuarie 2013, din poziţia de marketing manager pe categoria brânzeturi. Printre proiectele în care este implicat departamentul Dairy Development se regăseşte programul de dezvoltare a relaţiei cu fermierii parteneri din Ardeal, care asigură laptele pentru producerea gamei Napolact, şi încheierea de noi parteneriate cu fermierii din zonă. Acest parteneriat include programe de pregătire pentru fermieri, pe diverse teme de interes pentru aceştia, cum ar fi: creşterea calităţii şi cantităţii laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, creşterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung şi reducerea pierderilor. Laurenţiu Gioroc conduce echipa de experţi „Meşterii Laptelui“, care a fost formată pentru a deveni liantul dintre companie şi fermieri. Membrii acestei echipe furnizează fermierilor informaţiile şi sprijinul necesar pentru a îmbunătăţi procesele din cadrul fermelor şi gestionează programele de training. „Departamentul îşi propune să sprijine fermierii în mod proactiv şi în acelaşi timp să extindă lista de ferme partenere care contribuie la dezvoltarea brandului Napolact, cel mai important brand din portofoliul nostru. Departamentul se va asigura că partenerii noştri fermieri au acces la resurse şi cunoştinţe de ultimă generaţie“, a declarat Laurenţiu Gioroc, manager Departament dezvoltare a relaţiei cu fermierii.

FrieslandCampina România este parte din compania olandeză FrieslandCampina, organizaţie cu tradiţie în colectarea laptelui şi fabricarea de produse lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke şi Dots şi oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, iaurturi de baut si unt, FrieslandCampina România colectează laptele de la o reţea extinsă de fermieri din Ardeal.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE