REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

General Leasing SA - traditie de 20 de ani pe piata romaneasca

15/12/2013

0 Comments

 
Picture
Victor SANDU, manager marketing General Leasing SA

Societatea General Leasing SA şi-a început activitatea în anul 1993, într-o perioadă cu schimbări majore în mediul economic şi în agricultura din România. Încă de la început, scopul companiei a fost acela de a creşte eficienţa agriculturii printr-o abordare modernă în administrarea exploataţiilor agricole. Pentru a atinge acest scop, societatea a încercat mereu să fie aproape de fermieri, să înţeleagă nevoile acestora, oferind echipamente performante de la furnizori de renume şi sprijinul necesar pentru ca aceştia să îşi crească profiturile.

Structura contractelor
În primii ani de activitate, în contextul în care producătorii nu aveau posibilitatea de a accesa finanţări de la instituţii bancare sau nonbancare specializate pe acest sector, compania a venit în sprijinul acestora, dezvoltând o schemă financiară ce oferea opţiunea de achiziţionare în rate bianuale sezoniere, pe o perioadă de 3-5 ani. La început, plata acestor rate se făcea cu produsele recoltate de către clienţi, compania dezvoltând şi aparatul intern capabil să îndeplinească funcţia de comerciant de produse agricole. Astfel, în primii 10 ani de activitate, echipamentele agricole s-au vândut în cea mai mare parte prin contracte de leasing. Cu timpul, schimbările în structurile fermelor şi în tipul de proprietate, naşterea de noi exploataţii, deschiderea economiei şi lansarea programelor de finanţare prin fonduri europene au condus la progresul agriculturii din România, iar structura contractelor a suferit modificări. Astfel, achiziţiile de utilaje au început să fie finanţate prin credite bancare accesate de clienţi sau prin efortul financiar propriu al acestora. În prezent, trei sferturi din achiziţii se fac prin contracte cash şi numai un sfert prin contracte de leasing. Volumul total al activităţii în cei 20 de ani a crescut la aproximativ 200 de milioane de euro, din care aproximativ 25 de milioane de euro în anul 2013. Rezultatul pozitiv a permis dezvoltarea continuă a companiei şi a bazei materiale de care dispune în prezent.

Servicii conexe
Comerţul de utilaje agricole nu poate fi pus în discuţie fără a menţiona importanţa service-ului şi a pieselor de schimb, elemente ce trebuie să ofere un răspuns rapid şi de calitate la problemele clienţilor. Din 1994, cu ajutorul furnizorilor, compania a dezvoltat în acest sens un departament tehnic eficient, cu personal instruit şi toate facilităţile necesare desfăşurării acestei activităţi într-un mod profesionist. Astfel, pe lângă consultanţă comercială pentru alegerea echipamentelor în funcţie de structura şi nevoile fermei, clienţii se pot baza pe un service rapid, cu tehnicieni pregătiţi la producători şi pot achiziţiona piese de schimb originale dintr-un stoc generos sau la comandă, cu livrare în cel mai scurt timp posibil.

Dezvoltare

Efortul continuu de a creşte aria de acoperire a ţării într-un mod eficient a fost un factor important în dezvoltarea companiei. Astfel, pachetul vânzare-service-piese de schimb, ce iniţial a fost concentrat pentru judeţele din sudul ţării la Slobozia, judeţul Ialomiţa, a fost multiplicat şi în alte zone din ţară. În 2013, sediul central din Bucureşti şi punctele de lucru din judetele Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi, Teleorman, Olt, Cluj şi Iaşi demonstrează implicarea activă a companiei în dezvoltare şi totodată devotamentul de a fi cât mai aproape de clienţi. Acest proces de dezvoltare va avea o importanţă decisivă pe viitor, iar planul General Leasing pentru următorii ani implică investiţii majore în noi centre şi în reamenajarea unor centre existente pe modelul celui de la Drăgăneşti- Vlaşca, judeţul Teleorman, inaugurat la sfârşitul lunii noiembrie 2013.

Portofoliu comercial
În prezent, General Leasing este importator unic în România al unor branduri cunoscute la nivel mondial, precum Massey Ferguson (tractoare şi combine), Laverda (combine), Kverneland (gama completă de echipamente - pluguri, semănători, cultivatoare, maşini de erbicidat şi de fertilizat, prese etc.) şi Dieci (încărcătoare telescopice), gama de utilaje variată având capacitatea de a oferi soluţii productive pentru orice tip de ferme, de la cele mici până la cele mari. De la început, compania i-a avut ca parteneri pe Kverneland şi Laverda, reuşind împreună să creeze o imagine excelentă pe piaţă prin calitatea şi productivitatea utilajelor, prin efortul constant de a răspunde rapid tuturor solicitărilor clienţilor şi de a găsi soluţii inovative la problemele ridicate de aceştia. În ceea ce priveşte portofoliul de tractoare, acesta a suferit multe modificări în cei 20 de ani de activitate. De la Deutz la John Deere şi apoi McCormick, compania a trecut testul provocării de a se specializa în diferitele branduri, în funcţie de oportunităţile ivite pe piaţă, căpătând în acelaşi timp o vastă experienţă pe acest segment. Experienţa şi efortul depus au fost răsplătite la începutul acestui an, când compania a fost aleasă de gigantul AGCO să reprezinte în România singurul său brand mondial - Massey Ferguson. Astfel, portofoliul comercial s-a întregit şi stabilizat, compania putând spune acum cu voce tare că poate oferi soluţii complete, de top, ce pot satisface cele mai exigente cerinţe din partea fermierilor.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE