REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Horsch: 1.000% crestere in ultimii 10 ani

15/3/2013

0 Comments

 
Picture
Constantin Curca, specialist Horsch România

Suma netă a vânzărilor Horsch în anul 2012 a înregistrat 226 mil. €, un nou record de vânzări. Aceasta reprezintă o creştere de 33% faţă de 2011 şi un nou record în istoria firmei. Comparând vânzările din 2002, când Horsch a avut vânzări de 23 milioane €, se poate observa o creştere de 1.000% în ultimii 10 ani. Nici un alt producător mondial de tehnică agricolă nu a înregistrat o asemenea dezvoltare dinamică şi în acelaşi timp sănătoasă într-o perioadă relativ scurtă.

Picture
Anul 2013 este privit cu optimism din partea Horsch şi sunt estimate vânzări de aproximativ 250 mil. euro. Menţinerea nivelului vânzărilor în ţările consacrate Horsch, precum Germania, Franţa, Polonia, Cehia, Marea Britanie şi Danemarca, şi în acelaşi timp o creştere susţinută a vânzărilor în Rusia, Ucraina şi estul Europei conduc la creşterea cifrei de afaceri a companiei. Îmbucurător este faptul că avem mai multe pieţe care contribuie la cifra de afaceri. Dacă din motive obiective (climatice, politice) vânzările scad într-una dintre pieţe, atunci încă ne putem baza pe celelalte pieţe. Foarte bine primite de piaţă au fost şi sprayer-ele Horsch Leeb, care au înregistrat o cotă de 5% din vânzări în anul 2012. Acesta a fost rezultatul efortului susţinut de către Horsch, împreună cu departamentul de service şi partenerii comerciali. Pozitiv s-a dezvoltat şi piaţa din SUA.

Horsch North America şi Horsch Anderson câştigă din ce în ce mai multe procente din piaţa americană. Discul scurt Joker şi semănătoarea de precizie Maestro sunt printre cele mai căutate produse Horsch. Semănătoarea Maestro este foarte căutată şi în Africa de Sud, care reprezintă una dintre multele pieţe cu potenţial care s-a dezvoltat rapid în ultimul an. Cele mai ridicate ponderi în cifra de afaceri Horsch o au semănătorile Pronto, cultivatoarele Terrano şi Tiger şi, nu în ultimul rând, discul scurt Joker. O creştere accentuată o au şi sprayer-ele Horsch Leeb, precum şi semănătorile pneumatice de precizie Maestro, care au fost premiate la ultima ediţie Agritehnica cu titlul de „Utilajul anului 2012”.

Toate aceste recorduri nu ar fi fost posibile fără noi angajaţi. Sloganul firmei Horsch - „Agricultură din pasiune” - se trăieşte de către fiecare angajat în parte din ţară şi din străinătate. 200 de persoane au fost angajate pe parcursul anului 2012, aducând numărul angajaţilor la 950. Pentru anul 2013 se preconizează 100 de noi angajări, atât în Germania, cât şi în străinătate. Horsch investeşte foarte mult capital şi energie pentru pregătirea şi integrarea noilor colegi în companie.

Şi capacitatea de producţie s-a modificat în ultimul an. Astfel, în Schwandorf (sediul principal Horsch) s-a construit Centrul de Inovaţii în Agricultură (Agriculture Centre of Innovation), care va fi folosit exclusiv de către Departamentul de Cercetare-Dezvoltare şi Proiectare. Este situat lângă câmpul de cercetare şi oferă posibilitatea testării directe a utilajelor prototip. Centrul are o suprafaţă construită de aproximativ 2.000 mp de hale pentru testare şi birouri pentru 100 de angajaţi. Suma totală a investiţiei se ridică la 6 mil. euro. Şi în Landau, centrul unde se produc sprayer-ele, s-a construit în 2012, ajungându-se la marirea halelor de producţie cu 80%.

Cea mai mare investiţie Horsch, de peste 20 mil. euro, se află în desfăşurare în Ronneburg. Se urmăreşte dublarea halelor folosite pentru prelucrarea metalului, tăiere, sudură, depozitare a oţelului (3.400 mp) şi producţie (5.300 mp). Suprafaţa de depozitare temporară a utilajelor ieşite din producţie s-a mărit la 400 de locuri. Pentru Agritehnica 2013, Horsch pregăteşte, ca întotdeauna, utilaje noi şi o mulţime de inovaţii, pentru a-şi apăra titlul de cea mai inovativă firmă din Germania.

Tot în 2012, Horsch a primit titlul de „Piatra de hotar în tehnica agricolă”, astfel sloganul „Agricultură fără plug” a fost imprimat pe steagul Horsch, alături de inscripţia care atestă că peste 40% din suprafaţa agricolă din Germania se lucrează fără plug (sursa: Institutul German de Statistică), în cazul grâului chiar peste 60%. Acum peste 20 de ani nimeni nu ar fi crezut că agricultura fără plug va căpăta o aşa mare importanţă, deci o adevărată piatră de hotar.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE