REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Inaugurarea celei mai mari fabrici de lactate - Olympus

15/11/2011

0 Comments

 
Picture
_Lactatele «made in Romania» sunt deja exportate în Europa

Producătorul elen de lactate Olympus, prezent în România din 1999, a inaugurat la data de 5 noiembrie cea mai mare şi mai avansată tehnologic fabrică de lactate din România, la Hălchiu, în judeţul Braşov. Investiţia Greenfield se ridică la 55 de milioane de euro, din fonduri proprii.

_La inaugurarea oficială au participat premierul Emil Boc, ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale Valeriu Tabără, ministrul de Finanţe Gheorghe Ialomiţeanu, precum şi oficialităţi locale.

Noua fabrică Olympus, în cifre
Noua fabrică, având o capacitate totală de recepţie a laptelui de 40.000 de litri pe oră, are trei linii de producţie: iaurt (120 tone/zi), telemea (100 tone/zi) şi lapte (PET: 16.000 litri/oră, ambalaj Tetrapak: 10.500 litri/oră). Capacitatea mare de recepţie şi producţie a laptelui permite fabricii să răspundă atât cererii de pe piaţa internă, cât şi celei de pe pieţe internaţionale, precum Europa şi SUA. Fabrica şi-a început activitatea în luna iunie a acestui an, producând o gamă completă de iaurturi. În următoarele două luni, noi produse au fost lansate pe piaţă, toate sub brandul Oly (lapte de consum, lapte UHT la 1,5 litri, smântână). Conform planurilor companiei, în noua fabrică va începe şi producţia de telemea, până la sfârşitul acestui an. Laptele de consum este doar lapte de vacă colectat din întreaga ţară.

Produse «made in Romania», deja pe rafturile magazinelor
În doar 4 luni de la demararea producţiei, noile produse „made in Romania”, care îndeplinesc cele mai înalte standarde internaţionale de calitate, sunt deja distribuite în cele mai mari lanţuri de hipermarketuri şi supermarketuri din România şi din Europa. „Am promis că vom valorifica la maximum materia primă din România, pentru a aduce pe pieţele internă şi externă lactate de cea mai bună calitate. Ne-am ţinut de promisiune şi produsele «made in Romania» se găsesc deja pe rafturile magazinelor din toată ţara şi din Europa”, a declarat Dimitrios Sarantis, preşedintele grupului Olympus. „Reacţia consumatorilor faţă de noile lactate Olympus produse la Hălchiu este extraordinară şi, de când am introdus produsele la raft, cererea creşte constant. Credem în România şi în poporul român, de aceea am făcut aici cea mai mare investiţie din afara Greciei. Considerăm această ţară ca fiind de importanţă strategică pentru grupul Olympus, ca poartă de acces către pieţele europene”, a adăugat Dimitrios Sarantis.

Tehnologie şi inovare marca Olympus
Fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generaţie pentru recepţia şi procesarea laptelui la nivel european, precum şi pentru ambalarea produselor finite. Nivelul înalt de tehnologizare asigură Olympus un avantaj competitiv şi garantează produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar, păstrând, în acelaşi timp, valoarea nutritivă a acestora şi gustul distinct. „În ultimii 12 ani, am adoptat o strategie prin care am construit relaţii puternice cu fermierii locali, pentru a asigura o materie primă de înaltă calitate, folosită în toate produsele noastre. În acest fel, asigurăm o producţie de lactate care poate satisface şi cele mai competitive pieţe”, a precizat Ioannis Kommatos, Deputy Managing Director Olympus Romania. Olympus foloseşte cea mai modernă tehnologie şi inovează pentru a asigura calitate maximă pe parcursul tuturor ciclurilor de producţie. Olympus a adoptat cele mai stricte standarde în asigurarea calităţii şi deţine numeroase certificări în acest sens (ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO 22000:2005, BRC, IFS, EURO CERT). Grupul colaborează, de asemenea, cu diverse instituţii internaţionale, laboratoare independente şi universităţi.

Istoricul Grupului Olympus
Grupul Olympus este prezent în România din 1999. În ultimii 12 ani, a derulat programe numeroase de sprijinire a fermierilor români, pentru a-şi îmbunătăţi metoda de creştere şi îngrijire a animalelor, precum şi pentru a atinge standarde mai înalte de calitate în activităţile legate de colectarea laptelui. În perioada 1999-2011, investiţia totală a grupului în România se va ridica la 70 de milioane de euro. Grupul de companii, deţinut de o familie aflată la a treia generaţie în producerea lactatelor, are sediul în Trikala (Grecia) şi derulează operaţiuni în 34 de ţări, inclusiv în SUA, Marea Britanie, Germania şi Italia. Veniturile totale ale grupului au atins 216 milioane de euro în 2010, reprezentanţii Olympus estimând o cifră de afaceri de 240 de milioane de euro pentru 2011. În prezent, grupul deţine 5 unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale.

Oana NEAGU
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE