REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Întâlniri cu femierii organizate de Agrii România

1/3/2020

0 Comments

 
Picture
După mai bine de o lună, compania Agrii România încheie seria întâlnirilor cu fermierii, începută la data de 20 ianuarie a.c. la Buzău. „Caravana Agrii“ - cum au denumit-o reprezentanţii companiei - a ajuns în aproape fiecare regiune agricolă a ţării, iar circa 2.000 de agricultori au luat parte la cele 18 evenimente, în cadrul cărora a fost prezentat portofoliul de produse şi serviciile oferite.
Brandul Agrii România a fost lansat la sfârşitul anului 2019 de către grupul irlandez Origin Enterprises PLC, care a preluat în urmă cu 5 ani companiile autohtone Redoxim şi Comfert, ce desfăşurau pe piaţa autohtonă activitatea de distribuţie a inputurilor pentru agricultură. Noua companie a păstrat natura activităţii, însă obiectivul său este să aducă plusvaloare în sectorul agricol prin furnizarea de tehnologii şi oferirea de produse adaptate fiecărei ferme. Totodată, consultanţa de specialitate bazată pe expertiza specialiştilor Agrii reprezintă un instrument util astfel încât agricultorii să crească profitabilitatea fermelor pe care le administrează. Evenimentele desfăşurate la începutul acestui an au fost organizate sub noua siglă Agrii, fapt ce a presupus şi includerea unor prezentări cu privire la istoricul firmei-mamă. Grupul Origin a luat fiinţă în anii 1890, furnizând servicii de consultanţă fermierilor irlandezi pentru a creşte producţia agricolă. La ora actuală, brandul Agrii este prezent şi în Marea Britanie, Polonia, Ucraina şi Brazilia. În România, are o reţea formată din 25 de puncte logistice şi 55 de unităţi fitofarmaceutice, precum şi 420 de angajaţi, dintre care 100 sunt agenţi de vânzări. „Noi, Agrii, investim foarte mult în partea de dezvoltare, n-aş putea spune cercetare pentru că de acest lucru se ocupă producătorii noştri. Însă cu toate astea avem foarte multe ferme în care testăm produsele pe care le avem în portofoliu pentru a găsi soluţiile tehnologice optime la toate problemele din fermele dumneavoastră. Suntem o companie care respectă şi încurajează fidelitatea“, le-a spus Monalisa Ungureanu fermierilor.

Echipa Agrii, prezentă la manifestările realizate cu sprijinul şi implicarea directorilor de vânzări din fiecare regiune, a fost formată din: Monalisa Ungureanu - CEO; Gheorghe Zăhoi - Head of Category Management Seeds&CPP, Valerian Iştoc - Business Development Director, Cristian Grecu - Category Manager Pesticide, Mădălin Turcu - Head of Category Management, Florin Barbu - Manager Departament Cereale, Alin Abălaşei - Product Manager, reprezentanţii tehnici Mihai Vicol, Iulian Negoiţă, Mihnea Pojoga, Bogdan Braica, dar şi Andreea Pal - Rhiza Digital Specialist.

Subiectele abordate în cadrul evenimentelor au făcut referire la politica comercială a companiei, paleta de produse şi servicii oferite, precum şi schemele tehnologice pentru diferite culturi agricole în parte. Având în vedere faptul că se apropie campania de însămânţare, a fost prezentată oferta de seminţe şi produse
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE