REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

John Deere mai aproape de fermieri

1/11/2021

0 Comments

 
Picture
​Johannes Wriedt, director de vânzări al companiei americane John Deere pentru România și Bulgaria, consideră colaborarea cu IPSO Agricultură esențială pentru a fi mai aproape de fermieri și pentru a le înțelege nevoile.

John Deere a conceput o strategie globala - „Smart Industrial”, care pune clienții în centrul operațiunilor sale, astfel încât aceștia să poată avea o afacere mai profitabilă și mai sustenabilă.
„Atunci când dezvoltăm noi produse ne raportăm la fermieri; le furnizăm mașini agricole pentru toate tipurile de activități pe care le efectuează în cadrul exploatațiilor, dar și tehnologie inteligentă pentru a optimiza toate aceste sarcini, iar aici ma gândesc la colectarea de date, conectivitate etc.
Pentru a putea înfrunta în mod eficient toate provocările pe care le avem în față din punct de vedere economic sau climatic trebuie să ne adaptăm.
Fermierii trebuie să devină mai eficienți, mai sustenabili și o pot face prin intermediul agriculturii de precizie. Prin colectarea de date agricultorii pot lua decizii mai informate și mai bune în privința managementului fermei.”
 
Pandemia a adus noi provocări în industria constructoare de mașini și utilaje agricole, generând întârzieri în onorarea comenzilor.
„Noi am anticipat aceste provocări și de aceea este foarte important să lucrăm îndeaproape cu rețeaua de aprovizionare iar echipele din fabrici fac eforturi pentru a se adapta cât mai bine comenzilor.
Pe partea de vânzări colaborăm îndeaproape cu partenerii locali, așa cum este IPSO Agricultură, și analizăm împreună situația contractelor, astfel încât să îmbunătățim livrările către clienții noștri. Reprezentanții IPSO Agricultură sunt aproape de clienți și pot lua feedback de la dânșii. Lucrăm la previzionarea pieței și luăm decizii pentru a satisface necesarul de piață.”
 
Întrebat cum ar descrie piața românească de profil, Wriedt a spus că vede două segmente majore: primul este reprezentat de fermierii care doresc masini agricole simple și fiabile, iar celălalt de fermierii care lucrează în mod profesionist, care au operațiuni mari în agricultură și pentru care oportunitățile legate de viitor se bazează pe tehnologie. O fermă mare are nevoie, cu siguranță, de mașini de capacitate mare.
Cum ne asigurăm că acestea lucrează la capacitatea optimă? Facem asta prin sistemul de telematică JD Link și prin sistemul Expert Alert, ce se bazează pe un algoritm care măsoară mai multe date din mașină și poate să previzioneze o eventuală defecțiune înainte ca ea să aibă loc. Prin acest sistem ne asigurăm că facem schimburile de piese și întreținerea corespunzătoare a mașinii astfel încât să nu apară defecțiuni și să poată funcționa un timp cât mai lung.
Concluzia este că alături de tehnica agricolă performantă pe care o furnizăm se află și tehnologiile inteligente, menite să îi ajute pe fermieri să devină mai eficienți.”
 
Ana Ioniță
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE