REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

John Deere, premiat pentru asistenta tehnica de la distanta

15/3/2013

0 Comments

 
Picture
La expoziţia SIMA din acest an, John Deere a fost premiat cu o medalie de argint pentru sistemul Remote Display Access (RDA), care permite operatorului tractorului sau combinei să solicite din cabină suport tehnic dealerului, pentru a îmbunătăţi performanţa maşinii sau a remedia o anumită problemă. Prin intermediul acestei soluţii telematice, care transmite informaţia cu ajutorul sateliţilor, tehnicianul se conectează la RDA, poate vizualiza meniul de comenzi de pe monitorul din cabină şi poate identifica cu uşurinţă defecţiunea tehnică.

Această tehnologie inovativă asigură atât optimizarea lucrului în câmp, cât şi reducerea timpilor morţi. „Cu ajutorul acestui sistem nu mai este necesar să trimiţi un om de la service pentru a identifica problema tehnică, pentru că doar prin simpla conectare la RDA acesta are acces la meniul de funcţionare al maşinii şi poate identifica rapid problema”, a precizat dl Ciprian Ion, specialist de produs al IPSO Agricultură. Asistenţa primită în timp real este oferită prin intermediul unui telefon mobil, iar operarea maşinii se face, din motive de siguranţă, numai din cabina tractorului, de către operator.

„Nu avem voie să setăm comenzi de la distanţă, pentru că maşina se deplasează fie în câmp, unde pot exista anumite obstacole pe care tehnicianul nu le poate vedea, fie se află pe un drum public. Sunt situaţii în care pentru o simplă calibrare este suficientă virarea maşinii la stânga şi la dreapta, dar din motive de siguranţă toate operaţiile sunt efectuate de către operator”, a afirmat dl Ion. Potrivit acestuia, sistemul RDA este deja disponibil şi poate suporta format video.

„Pe tractor sau combină se pot instala până la 5 camere de supraveghere video, amplasate în punctele vitale, pentru a se asigura o vizibilitate mai bună.” Remote Display Access vine în completarea pachetul de soluţii inovative FarmSight destinat optimizării lucrului cu tractoarele şi combinele John Deere. FarmSight „face legătura între utilajele clientului şi dealerul JD” şi cuprinde serviciul de monitorizare, pachetul de mentenanţă, cel de urmărire a utilajului şi reducerea timpilor morţi, precum şi pachetul agronomic.

„Monitorizarea maşinii agricole se poate face de către noi, de dealer, dacă clientul nu are timp să urmărească pe telefonul mobil sau pe computer dacă aceasta are coduri de eroare sau dacă rulează în parametri corespunzători. Clientul ne poate solicita acest serviciu de monitorizare şi, în momentul în care sunt probleme, îi este adus la cunoştinţă faptul că tractorul are coduri de eroare. Pot fi informaţii legate de nivelul scăzut al lichidului de răcire, iar dacă se rulează fără lichid de răcire poate fi distrus motorul. În pachetul de mentenanţă sunt incluse toate reviziile maşinii şi în momentul în care este nevoie de schimbarea uleiului, filtrelor etc. proprietarul este anunţat de dealer.

Un fermier care are un singur tractor ştie când trebuie să facă următoarea revizie, dar dacă are mai multe maşini agricole trebuie să noteze orele de funcţionare pentru fiecare utilaj în parte ca să ştie când trebuie să facă următoarea verificare. În ultimul caz, proprietarul poate solicita serviciul de mentenanţă, iar noi ne vom ocupa de tot ce înseamnă întreţinerea maşinilor agricole. În pachetul de urmărire a utilajului şi reducerea timpilor morţi analizăm toţi parametrii de funcţionare ai maşinii şi, pe baza acestora, îi putem sugera proprietarului anumite îmbunătăţiri pentru a-şi coordona mai bine activitatea în fermă. De exemplu, îi putem spune dacă un tractor a stat foarte mult la relanti, consumând astfel o cantitate mai mare de combustibil”, a spus specialistul de produs.

Pachetul agronomic, care la ora actuală nu este disponibil, va intra în componenţa maşinilor de semănat, erbicidat şi împrăştiat îngrăşăminte chimice. Operatorul poate solicita suport agronomic dealerului pentru eficientizarea operaţiilor de semănat şi de protecţie a culturilor agricole. „Sperăm ca la sfârşitul acestui an să fie disponibil, deoarece în Statele Unite acesta are o anumită formă şi trebuie să fie adaptat şi condiţiilor din Europa. Fiecare dealer JD va trebui să se pregătească pentru a oferi un suport de calitate fermierilor”, a susţinut dl Ciprian Ion, reprezentat IPSO Agricultură.

Ana MUSTĂȚEA
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE