REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Kerner - nou brand pe piata echipamentelor agricole

15/4/2013

0 Comments

 
Picture
De la sfârşitul anului trecut, BISO România a început colaborarea cu firma germană Kerner, care produce semănători şi echipamente pentru pregătirea solului. Pentru a afla mai multe despre istoricul şi produsele sale, am stat de vorbă cu dl Elmar Wimmers, manager în cadrul companiei.

Compania Kerner a fost fondată în anul 1990, aşadar are o istorie de 23 de ani, şi mult timp s-a adresat cu precădere pieţei din Germania. Abia în urmă cu 3 ani a început activitatea de export, cu ţări precum Austria şi Elveţia.

În 2009, proprietarul companiei a decedat şi a urmat un an dificil, cu multe schimbări. În 2010, am venit în această companie pentru că am constatat calitatea superioară a produselor Kerner, datorită profesiei mele de inginer mecanic. Una dintre marile provocări a fost aceea că firma nu exporta, nu avea nici un program de marketing pentru export, iar în 2010-2011 am pregătit tot ce era necesar pentru a ne lansa pe piaţa internaţională.

Primul pas a fost participarea la expoziţia Agritehnica de la Hanovra, unde am găsit exportatori care să ne reprezinte. România, dar şi Bulgaria, Croaţia şi Ucraina sunt pieţe de interes pentru noi. Aici consider că există piaţă pentru produsele Kerner, pentru că, la suprafaţa agricolă mare pe care o aveţi, sunt necesare utilaje agricole de calitate, robuste şi durabile. Solul se lucrează greu şi utilajele pe care le folosesc fermierii români trebuie să fie rezistente.

Anul trecut, când nu au căzut precipitaţii şi solul era tare, am testat produsele noastre şi am constatat că sunt perfecte pentru condiţii dure de lucru. Este prima colaborare cu compania BISO şi avem planuri mari. Mai întâi, plănuim o caravană de demonstraţii în acest an şi vom fi în 10-15 locaţii din ţară. Pentru a ne promova şi a arăta calitatea produselor noastre, consider că cele mai concludente sunt demonstraţiile practice din câmp. Aşadar, anul 2013 va fi unul de promovare a utilajelelor Kerner pe piaţa din România.

În Germania, Kerner deţine, în funcţie de produs, o cotă de piaţă cuprinsă între 5 şi 10%. De exemplu, la cultivatoare avem 10%, la tăvălugi frontali 20%, iar la semănători circa 4%. Datorită investiţiilor pe care le realizăm, aceste procente vor creşte în anii următori. În acest an, vom avea mai multe noutăţi pe care le vom prezenta la Agritechnica, în special la gama de cultivatoare, unde nu avem concurenţi. Firma a cunoscut în fiecare an o creştere a cifrei de afacere. În 2011, am înregistrat o creştere mai mare chiar şi faţă de cea din 2008, înaintea crizei economice.

Pentru 2013 ne aşteptăm la o cifră de afacere mai mare faţă de anul trecut şi afirm acest lucru bazându-mă pe faptul că în primele 3 luni ale acestui an avem foarte multe cereri, în special pentru semănători. Concret, această cifră de afacere se va situa în jurul valorii de 10 milioane de euro. La Kerner lucrează 80 de angajaţi şi tot procesul de fabricaţie al utilajelor şi semănătorilor are loc la sediul acesteia, în landul Bavaria.

Ana MUSTĂŢEA
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE