REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Limagrain lansează Clubul Privilège pentru parteneriate profitabile

15/11/2016

0 Comments

 
Picture
Compania franceză a anunţat în cadrul evenimentului de lansare a Clubului Privilège, organizat la data de 28 octombrie a.c., că doreşte să îmbunătăţească relaţia cu fermierii români, să facă schimb de experienţă în ceea ce priveşte agricultura şi bunele practici, pentru a le înţelege mai bine nevoile şi pentru a găsi împreună cele mai bune soluţii pentru dezvoltarea unor parteneriate de succes.
„Această iniţiativă nouă este un demers pe care ni l-am dorit foarte mult, în ideea de a fi mai aproape de fermieri şi de a schimba modul în care interacţionăm cu aceştia. Încă de la apariţia Limagrain în Franţa, în urmă cu trei sferturi de secol, compania este condusă de fermieri. Ei cunosc nevoile producătorilor agricoli şi problemele cu care dânşii se confruntă. Am dezvoltat acest concept, al Clubului Privilège, pentru a face un schimb de experienţă cu agricultorii referitor la modul în care folosim produsele Limagrain, şi nu numai, cu privire la modul în care noi înţelegem nevoile agricultorilor pentru a veni astfel cu soluţii în acest sens. Vă promitem că avantajele, chiar dacă multe dintre ele nu sunt materiale, sunt destul de substanţiale în ceea ce priveşte relaţia pe care dorim s-o construim cu dvs., fermierii“, a susţinut în deschiderea evenimentului dl Ionuţ Lăpădătescu, director general al Limagrain România. În prezentarea sa, acesta a dorit să sublinieze performanţele pe care compania le înregistrează pe plan mondial. Limagrain ocupă locul 2 în topul firmelor producătoare de seminţe de legume la nivel mondial şi locul 4 între cele mai mari companii de seminţe din lume. De asemenea, Limagrain se plasează pe locul 5 între companiile furnizoare de seminţe de câmp. Realizările deosebite la nivel global ale companiei Limagrain şi faptul că este organizată sub formă de cooperativă au stârnit interesul invitaţilor, care au solicitat mai multe informaţii în această privinţă. „În cadrul cooperativei Limagrain, li se impune membrilor o anumită structură de culturi, iar fiecare membru are un singur vot, indiferent de suprafaţa pe care o lucrează sau de aportul său în cadrul cooperativei. În cadrul cooperativei, cultivăm anumite soiuri dedicate pentru divizia industrială pentru produse de panificaţie şi pe care nu le comercializăm deoarece sunt destinate doar pentru această parte de procesare“, a spus dl Lăpădătescu. Informaţii referitoare la Clubul Privilège şi despre ce înseamnă acesta pentru membrii săi şi companie au fost oferite de dna Roxana Pastuhov, director de marketing al Limagrain România. „Pentru a veni şi mai mult în întâmpinarea nevoilor fermierilor, am creat următoarele avantaje pentru membrii Clubului Limagrain Privilège: acces mult mai uşor la cei mai noi hibrizi aflaţi în curs de lansare şi posibilitatea de a-i putea testa personal în fermele membrilor; cele mai noi şi utile informaţii din domeniu; facilitarea schimbului de experienţă cu fermierii francezi, inclusiv cu posibilitatea unor vizite în Franţa, în zona de origine Limagrain; posibilitatea de a vizita fabrica şi de a cunoaşte pe larg procesul de cercetare Limagrain; întâlniri regulate cu ceilalţi membri ai clubului pentru un schimb valoros de experienţă cu cei mai importanţi fermieri români; accesul la ferme demonstrative, prezentări şi întâlniri cu specialişti agronomi organizate exclusiv pentru membrii clubului, inclusiv în mediul online; suport dedicat din partea Limagrain; posibilitatea de a deveni partenerul nostru în organizarea de ferme demonstrative sau campanii prin care clubul va încerca să sprijine comunităţile locale. Iar lista rămâne deschisă, oferindu-le posibilitatea membrilor de a solicita şi participa la crearea unor noi avantaje pas cu pas, în funcţie de nevoile acestora“, a precizat dna Pastuhov. Directorul de marketing şi-a încheiat prezentarea cu un citat din Henry Ford: „A fi împreună este un început. A rămâne împreună este un progres. A lucra împreună este un succes!“.

Extinderea portofoliului de hibrizi
În cadrul manifestării, dl Marcel Sirghiac, director comercial, ne-a furnizat detalii „Alegerea noastră ca partener principal în proiect s-a pliat perfect pe faptul că anul acesta compania KWS Seminţe a cunoscut cea mai bună evoluţie din România în domeniul companiilor producătoare de seminţe de porumb şi am demonstrat astfel că suntem specialiştii în seminţe pentru privind noutăţile genetice ale companiei. Acestea fac referire la doi hibrizi de floarea-soarelui şi doi hibrizi de porumb.  LG 59580 SU este un hibrid de floarea-soarelui semitimpuriu, cu rezistenţă la erbicidele sulfonilureice şi cu rezistenţă genetică la lupoaie, până la rasa G. Hibridul are talie înaltă, un sistem radicular puternic şi este rezistent la cădere. Prezintă înflorire timpurie, capitul mare, cu poziţie semiaplecată şi polenizare foarte bună. Are o foarte bună toleranţă la Verticilium şi Macrophomina şi rezistenţă la rasele de mană cunoscute în România. Are un conţinut ridicat de ulei, de 45-47%. Densitatea recomandată este de 50-55.000 plante/ha. Rezultate foarte bune de producţie au fost obţinute în sud şi sud-estul României. LG50635 CLP este un hibrid de floarea-soarelui semitimpuriu, cu dublă rezistenţă la orobanche cumana, rasa G prin gena oR7 şi prin aplicarea erbicidului Pulsar. Are talie medie, cu vigoare foarte bună la pornirea în vegetaţie. Prezintă plante puternice cu sistem foliar bogat, înflorire timpurie, capitul mare, cu poziţie aplecată şi toleranţă foarte bună la Phoma şi Phomopsis. Este rezistent la rasele de mană cunoscute în România. Conţinutul în ulei este de 45-46%. Are un potenţial de producţie ridicat. Rezultate foarte bune au fost obţinute atât în condiţii de secetă, cât şi în condiţii de aprovizionare în optim cu apă.

La porumb, doi hibrizi nou intraţi în portofoliu sunt LG 30389 şi LG 30500. Primul este un hibrid simplu, semitimpuriu, din grupa FAO 390, cu bob dentat, de generaţie nouă, cu un potenţial de producţie foarte ridicat. În acest an, în lotul demonstrativ de la Diosig a obţinut o producţie de 14,7 t/ha, la o umiditate de 15%. LG 30500 este un hibrid semitardiv, din grupa FAo 470, cu înflorire timpurie. Plantele sunt înalte, viguroase, sănătoase, cu ştiuleţi mari, uniformi, cu fecundare foarte bună, cu 16 rânduri de boabe şi 34 de boabe pe rând. În lotul demonstrativ de la Diosig a fost obţinută o producţie de 15,79 t/ha, la o umiditate de 15%.

Ana IONIȚĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE