REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Limagrain, sub egida «LG vanzare tehnica»

15/12/2010

0 Comments

 
Picture
_În perioada 8-12 decembrie a.c., Limagrain România a organizat, la complexul Cheile Grădiștei - Moeciu, o întâlnire de training tehnico-comercial pentru campania de primăvară 2011. La eveniment au participat peste 100 de invitați, predominant „frontul secundar” LG, adică oamenii de vânzări ai distribuitorilor Limagrain, alături de specialiști LG, BASF, dar și presa de specialitate. Aceștia au fost împărțiți în două grupe de participanți, prima în perioada 8-10 decembrie, iar cea de-a doua, în perioada 10-12 decembrie a.c.


_Evenimentul a avut două secțiuni. Prima secțiune a fost bazată pe un dialog despre sămânța Limagrain, portofoliu, poziționare pe piață, noutățile anului 2011, avantajele, dar și dezavantajele cultivării unui hibrid într-o anumită zonă, argumentele de vânzare pentru produsele LG. A doua parte a fost bazată pe discuții cu privire la realizarea unei vânzări tehnice, la felul în care trebuiesc ascultați fermierii, care sunt nevoile lor și, cel mai important, care sunt produsele LG ce răspund perfect acestor nevoi.

„De obicei, în cadrul lansării de campanie, invităm cei mai importanți distribuitori Limagrain din România. Anul acesta, am avut o întâlnire cu distribuitorii, dar am hotărât ca evenimentul cel mai important să fie dedicat oamenilor de vânzări ai acestora. În acest an, a venit momentul să punem în practică conceptul la care lucrăm de ceva timp, și anume «LG tecny sales», adică «LG vânzare tehnică»”. Acesta a fost cuvântul de început al doamnei Alina Crețu, director marketing Limagrain. Limagrain și-a propus ca în fiecare an să organizeze astfel de evenimente informaționale pentru oamenii de vânzări ai distribuitorilor, în cadrul cărora aceștia să fie formați, să învețe produsele LG, dar și procedee noi despre ceea ce înseamnă vânzarea de semințe în România. Această pregătire este absolut necesară, pentru că ei fac efectiv vânzarea produselor LG. Limagrain este prima companie din România care a implementat o cale directă de informare a oamenilor de vânzări ai distribuitorilor. „Pentru că ei vând sămânța LG, ne dorim ca mesajul nostru să ajungă la ei direct, nu doar prin intermediul pliantului, catalogului de produse sau prin intermediul directorilor de companii distribuitoare de sămânță. Din acest motiv, am organizat evenimentul special pentru «frontul secundar» de vânzări LG, așa cum l-am numit noi, în sensul că în «frontal principal» sunt oamenii de vânzări LG. «Frontul secundar» trebuie să fie foarte bine informat asupra produselor, ei trebuie să știe de ce vând un anume produs LG, ce avantaje are un hibrid sau altul, dar și ce dezavantaje există, pentru că nu orice hibrid este bun în orice condiții și pentru orice fermier. Cel care vinde LG trebuie să știe ce hibrid este adaptat pentru o anumită zonă, dar să țină cont și de cerințele producătorilor”, a mai adăugat doamna Crețu.

Oamenii de vânzări din „frontul secundar” trebuie să primească toate datele în același timp, iar reprezentanții companiei trebuie să știe cât mai exact cu ce probleme se confruntă aceștia pe teren, dar și ce părere au fermierii despre produsele comercializate. În partea a doua, au fost organizate ateliere, studii de caz și simulări pe moduri de abordare a fermierilor. „Era momentul ca oamenii care vând sămânța să fie mai bine pregătiți tehnic. Doar să cunoască produsele LG, nu este suficient. Ei trebuie să știe cum să le abordeze, să aibă tehnici de vânzare și negociere, dar mai ales să știe să-și asculte clienții.”

Fermierii trebuie să știe că oamenii care ajung la ei sunt în măsură să le prezinte detalii tehnice complete, dar, în același timp, sunt acolo pentru asistență tehnică permanentă.

În anul 2011, LG va aduce produse noi, hibrizi de porumb adaptați condițiilor de stres hidric, hibrizi din grupe FAO mai tardive, pentru producții foarte mari, dar și special recomandați pentru siloz. Este în derulare proiectul de lansare a unei categorii de produse destinate special nutriției animale, și anume gama LG Nutriție Animală, ce va cuprinde un porumb cu digestibilitate crescută, astfel încât fermierul,
utilizând acest produs, să vadă într-adevăr rezultatul final prin creșterea producției de lapte în fermă.

LG a lansat încă de anul trecut gama din portofoliul Clearfield, iar anul acesta, cu LG 5451 HO CL, portofoliul este complet în ceea ce privește tehnologia de producție la floarea-soarelui Clearfield. Proiectul este derulat împreună cu BASF. LG, fiind prima companie care a adus un hibrid de tip Clearfield, are și cel mai complet portofoliu, ce cuprinde și doi hibrizi star - LG 5663 Clearfield și LG 5658 Clearfield.

Produse Limagrain
LG 56.63 CL
• Hibrid semitardiv, de tip Clearfield
• Rezistență genetică la Plasmopara și Orobanche Cumana (rase cunoscute)
• Toleranță crescută la Phomopsis și Sclerotinia de capitul
• Rezultate excelente în cultură

LG 33.50
• Hibrid simplu, dentat, utilizat pentru boabe
• Genetică nouă, cu potențial ridicat de producție
• Producții bune în diferite condiții
• Pierde ușor apa din bob – umiditate scăzută la recoltare:
- toleranță bună la secetă și diferite tipuri de stres
- adaptabilitate bună la diferite tipuri de sol
- toleranță bună la boli specifice

LG 33.95
• Hibrid simplu, dentat, utilizat pentru boabe
• Potențial ridicat de producție, cu umiditate scăzută la recoltare
• „Profit sigur”: producții la FAO 400 cu umiditate de FAO 350
• Genetică nouă - profitabilitate în condiții bune
• Comportament bun în condiții de secetă

Floarea-soarelui Clearfield
În sistemul de producție Clearfield, se combină erbicidul Pulsar 40 cu sămânța de floarea-soarelui Rimisol, 56.58 CL, 56.63 CL, LG 54.43 CL - toleranță la acest erbicid, pentru a obține o eficacitate excelentă împotriva buruienilor.

Simona MUNTEANU
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE