REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Marcel Sîrghiac, noul country manager Limagrain România

15/7/2018

0 Comments

 
Picture
Începând cu data de 1 iulie 2018, Limagrain Europe la numit pe Marcel Sîrghiac în funcţia de country manager pentru România.
Marcel Sîrghiac are 37 de ani şi o experienţă de peste 14 ani în domeniul agribusiness. Succesele şi realizările pe care Marcel Sîrghiac le-a înregistrat în ultimii 4 ani din poziţia de director comercial al Limagrain România au reprezentat principalul argument al acestei decizii. În noua provocare, Marcel va avea ca rol principal să contribuie în mod activ la realizarea obiectivelor comerciale şi financiare ale filialei din România prin dezvoltarea unor strategii de business la nivel local şi implementarea unui plan de acţiune care să valorifice mai bine oportunităţile din piaţa de seminţe.

Creată acum trei sferturi de secol în Franţa, compania Limagrain a fost fondată de agricultori şi a rămas condusă de agricultori de-a lungul întregii sale existenţe, până astăzi. Datorită acestui lucru, dar şi a cercetării continue şi a muncii de pionierat în biotehnologiile vegetale, Limagrain a devenit încă de la început populară printre fermierii, iniţial din Europa, apoi din întreaga lume, care şi-au văzut nevoile satisfăcute de un portofoliu mereu inovativ şi actual, creat pentru profit. Compania are filiale în 55 de ţări şi vânzări în 150 de ţări, cu peste 9.600 de angajaţi. Mai mult de 74% din vânzări au loc în afara Franţei. În Europa, marca LG deţine locul 2 la porumb siloz şi locul 3 la porumb boabe şi floarea-soarelui. Fabrica de producţie din Franța este una din cele mai mari din lume şi deţine una dintre cele mai puternice reţele de cercetare din Europa, având 120 de centre şi puncte de cercetare răspândite în întreaga lume. Efortul continuu de adaptare a produselor la nevoile reale ale fermierilor, precum şi investiţiile în cercetare (14,6% din cifra de afaceri investite anual în cercetare) au dus la un portofoliu divers de produse create pentru profit, dar şi la un portofoliu de realizări semnificative pentru agricultură. Am fost primii care am produs porumb semănând seminţe din aceeaşi plantă-mamă sub folie de plastic, pentru a adapta perioadele de fecundare, iar cercetarea genetică a varietăţilor timpurii şi foarte timpurii a permis dezvoltarea cultivării porumbului în nordul Europei. Portofoliul actual este unul creat pentru profit, inclusiv prin diversitatea sa: răspunde atât cerinţelor legate de alimentaţia umană şi animală, cât şi de cerinţele privind utilizarea industrială, prin cele şapte specii ce constituie activitatea de astăzi: porumbul, floarea-soarelui, grâul, orzul, rapiţa, mazărea şi plantele furajere.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE