REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Picture

Massey Ferguson - un brand global orientat spre viitor

15/6/2013

0 Comments

 
Picture
Prezentă de 20 de ani pe piaţa internă de tehnică agricolă, General Leasing, firmă cu capital integral românesc, a fost desemnată distribuitor exclusiv al mărcii Massey Ferguson în România. Lansarea oficială a avut loc luna trecută, în prezenţa a numeroşi invitaţi, precum şi a reprezentanţilor companiei AGCO şi Massey Ferguson.

Calitate la gradul cel mai înalt
În deschiderea evenimentului a luat cuvântul dl Remus Răduleţ, director general al General Leasing, care a subliniat importanţa acestui nou parteneriat. „Experienţa dobândită în aceşti ani ne permite ca începând de astăzi să promovăm un element nou - calitatea la superlativ a utilajelor Massey Ferguson. Era segmentul ce ne lipsea din gama noastră de produse, însă acum putem afirma că tot ceea ce avem corespunde tuturor cerinţelor fermierilor.” Firma deţine o reţea de distribuţie formată din 5 filiale, aflate în judeţele Ialomiţa, Cluj, Olt, Teleorman şi Constanţa, şi, în curând, urmează să deschidă un nou sediu la Iaşi, iar în 2014 în regiunea de vest.

Potrivit dlui Marin Capisizu, preşedintele General Leasing, cea mai mare parte a profitului realizat în acest an va fi destinat cu prioritate către dezvoltarea companiei, iar cifra de afacere propusă a fi atinsă este de circa 25 de milioane de euro. „Avem în vedere ca în acest an să realizăm un volum de investiţii de circa 4 milioane de euro pentru construirea a 4 centre regionale pentru service şi piese de schimb.” În privinţa echipei, dl Capisizu a afirmat că în 1993, când a fost înfiinţată societatea, erau 6 angajaţi, iar acum a depăşit cifra de 100, din care mai mult de 40% sunt cadre cu pregătire superioară. „În toată această perioadă, cuvintele de ordine în activitatea noastră au fost disciplina financiară şi seriozitatea, iar în relaţiile cu partenerii niciodată nu am avut întârzieri.

La sfârşitul anului 2012, în urma unei analize ce a durat mai mult de un an, Grupul AGCO, care a preluat şi brandul Laverda, ne-a acordat dreptul de a distribui pe piaţa din România tractoare şi combine din brandul Massey Ferguson. Decizia luată de Grupul AGCO este rezultatul activităţii noastre în cei 20 de ani, atât pe plan intern, cât şi extern, suntem mândri de această decizie şi vom onora în anii următori încrederea ce ne-a fost acordată. Anul 2013 reprezintă pentru noi un an de încercare prin prisma noilor relaţii de comunicare şi de pregătire a oamenilor cu noile structuri de utilaje, precum şi volumul mare de investiţii pe care trebuie să-l executăm”, a afirmat preşedintele General Leasing.

Răspunde cerinţelor noii generaţii de fermieri
Din partea corporaţiei AGCO, firma-mamă a mărcii MF, a fost prezent dl Andy Blandford, vicepreşedinte vânzări AGCO Europa Centrală şi de Est, care a făcut o scurtă prezentare a companiei, precizând faptul că AGCO este un jucător important pe plan mondial, înregistrând un volum al vânzărilor de peste 10 mld. dolari, în cele 140 de ţări unde este prezentă. În portofoliul AGCO există, alături de MF, mai multe mărci de top, comercializate prin intermediul a 3.100 de distribuitori şi dealeri din întreaga lume.

„2012 a reprezentat un an-record pentru AGCO şi o mare parte din acest succes a fost generat de succesul global al Massey Ferguson, care a cunoscut o creştere a cifrei de afaceri cu 24%, din care 1,5% a fost dobândită pe pieţele din Europa de Est şi Africa. În fiecare ţară, cota de piaţă a crescut prin intermediul mărcii MF”, a afirmat dl Blandford. Potrivit acestuia, în Franţa, Massey Ferguson este cel mai mare producător şi exportator de maşini agricole de dimensiuni mari şi dispune de cele mai bune procese de producţie. Pe această piaţă, vânzările au crescut cu peste 42% şi investiţii majore au fost realizate în fabrica din Beauvais, care, în 2012, a produs un volum de 17.400 de tractoare. În încheiere, reprezentantul corporaţiei AGCO a avut un mesaj de transmis noii generaţii de farmieri, care caută soluţii tehnologice avansate pentru a îmbunătăţi activitatea agricolă.

„Această nouă generaţie este avidă după tehnologie şi cu siguranţă nu va cumpăra un produs fabricat în urmă cu 20 de ani, ci va dori să vadă o corelare între inovaţie şi productivitatea din fermă. Pentru MF, această schimbare pe care o va impune noua generaţie de fermieri înseamnă un nivel mai ridicat de inovaţie. Şi în mod cert, MF va sprijini această schimbare”, a spus acesta.

A lansat în premieră tehnologia SCR
Scott Campbell, director de dezvoltare al Massey Ferguson, a trecut în revistă principalele serii de combine şi tractoare. La tractoare, a început cu prezentarea seriei MF 3600 şi a terminat cu gama MF 8600, precizând faptul că ultima a fost prima serie de tractoare din lume care a folosit tehnologia SCR. Acesta a mai precizat că în anul 2008 tractorul ce folosea tehnologia SCR a primit titlul de Tractorul Anului în Europa. „Celelalte companii competitoare care folosesc aditivul AdBlue au nevoie de multe alte componente adiţionale, care conduc la costuri mai mari cu combustibilul şi mentenanţa.”

Directorul de dezvoltare al companiei a mai afirmat că, începând cu 1997, compania realizează investiţii majore pentru a veni cu produse noi la fiecare 6 luni, astfel încât acestea să răspundă nu doar ultimelor cerinţe legate de emisiile de noxe, dar mai ales solicitărilor venite din partea generaţiei noi de fermieri. În cadrul evenimentului, acesta a anunţat seria de demonstraţii practice Demo Tour - Super 600, ce s-a desfăşurat în luna mai în mai multe locaţii din ţară. Totodată, dl Campbell a făcut un apel către fermierii care doresc să vadă în ce constă puterea companiei Massey Ferguson de a participa la aceste demonstraţii, pentru că puterea se vede în câmp, în modul de lucru al tractoarelor şi al combinelor MF. Primul cumpărător al unui tractor marca Massey Ferguson, dl Dan Jigău, a primit un voucher în valoare de 4.000 de euro, ce acoperă cheltuielile de service, precum şi o vizită la fabrica MF din Beauvais. De asemenea, fermierii care vor face o comandă privind achiziţia de tractoare din seriile MF 7626 sau MF 8690 până la sfârşitul lunii august vor primi câte un voucher de 5.000 de euro.

Dan Jigău, reprezentant Agromec Vidra SA, judeţul Ilfov
„Avem două societăţi, care cumulează o suprafaţă totală de 900 de hectare. Am început să ne interesăm de achiziţia unui tractor de putere mare încă din 2011. Pe lângă detaliile tehnice, foarte mult ne-am intersat de modul în care se asigură partea de service. Vechiul distribuitor al MF, AustroDiesel, nu avea reprezentanţă în România şi un dealer fără service este inexistent. Colaborarea cu firma General Leasing a început anul trecut, când am achiziţionat un produs de la ei şi am fost mulţumiţi de serviciile postvânzare pe care ni le-a asigurat. Tractorul marca MF achiziţionat în leasing are 300 CP, face parte din seria 8600, este echipat cu motor Sisu fabricat în Finlanda, iar transmisia este Vario. Este un tractor gândit pentru lucrări grele. Operatorul pe care l-am pus pe tractor a fost instruit de un reprezentant al firmei General Leasing şi în scurt timp şi-a dezvoltat capacitatea de a manevra tractorul.”


Ana MUSTĂŢEA

revista, agricultura, mecanica agricola, evenimente, general leasing, agco, massey ferguson, piata masini agricole

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE