REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Monsanto România pune în valoare bucătăria tradiţională şi cea modernă, în cadrul «Festivalului Mămăligii»

15/1/2015

0 Comments

 
Monsanto România «Festivalului Mămăligii»
Monsanto România «Festivalului Mămăligii»
„Mămăliga reuşită începe cu o sămânţă de calitate“, acesta a fost mesajul evenimentului „Festivalul Mămăligii“, organizat la data de 21 ianuarie de Monsanto România pentru a sublinia angajamentul de a oferi fermierilor o gamă largă de soluţii agricole - inclusiv varietăţi de porumb adecvate pentru obţinerea mălaiului. ...
Monsanto România
O dată cu modernizarea societăţii, tinerii din ziua de azi văd mâncarea ca pe ceva ce vine din supermarket, fără să dea atenţie de unde provine aceasta sau cum se obţine. Ca jucător important în comercializarea seminţelor de porumb, rapiţă, fructe şi legume, Monsanto sprijină legătura dintre produsele obţinute în fermă şi cele pe care le regăsim în farfurie, îndemnând oamenii să descopere rolul ameliorării plantelor şi al producţiei agricole pentru o dietă echilibrată.

Cosmin Chioreanu, director general Monsanto România, Bulgaria şi Moldova, declară că „Festivalul Mămăligii“ subliniază diversitatea tipurilor de porumb de pe piaţă şi nevoia de a livra valoare atât culturii locale, cât şi în ceea ce priveşte eficienţa fermei. „Axarea pe consumatorul final reprezintă angajamentul Monsanto de a oferi o gamă largă de soluţii pentru a-i ajuta pe fermieri să producă hrană mai multă, mai gustoasă şi la preţuri accesibile care să satisfacă nevoile populaţiei aflate în creştere“, completează el. „Festivalul Mămăligii“ a fost organizat în Bucureşti, unde, cu ajutorul unui bucătar recunoscut, Vasile Nicolae, jurnaliştii şi bloggerii au fost invitaţi să descopere arta de a face mămăligă şi modul în care ameliorarea plantelor face acest lucru posibil. În cadrul evenimentului au fost prezentate atât reţete tradiţionale, cât şi moderne, ingredientul principal fiind mămăliga.

„Prin acest eveniment, am dorit să arătăm că succesul nostru depinde de colaborarea noastră cu parteneri din mai multe domenii, inclusiv fermieri şi bucătari, pentru a înţelege obiceiurile de consum ale oamenilor“, afirmă Mihaela Vasile, specialist Relaţii Publice Monsanto România. „Monsanto investeşte zilnic peste 14 milioane de lei în cercetare-dezvoltare pentru a asigura seminţe de înaltă calitate care sunt mai eficiente pentru fermier şi care contribuie la o dietă echilibrată şi benefică pentru consumator“, adaugă ea. Monsanto România comercializează 25 de hibrizi de porumb şi 11 hibrizi de rapiţă sub marca DEKALB®, adaptaţi solului românesc.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE