Naturevo marchează o nouă etapă în afaceri. Din iulie, compania are o nouă identitate vizuală15/7/2016 Punctul central al campaniei de înnoire a imaginii porneşte de la viziunea Naturevo, axată pe oferirea de soluţii accesibile şi de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru fermieri produse şi servicii la cele mai înalte standarde tehnologice. „Naturevo rămâne Naturevo! Sensul numelui rămâne acelaşi: Evocare, Evoluţie şi Revoluţie în Natură (şi evident Agricultură). Trebuie doar să mai schimbăm straiele, mesajele, abordarea unei pieţe din ce în ce mai înclinate către performanţă. În acest context, ne îmbunătăţim activitatea de marketing, unul dintre aspecte fiind şi imaginea firmei, începând chiar cu sigla şi urmând cu sloganul, diferitele canale de comunicare şi altele sub noua imagine. Vom fi ce-am fost, ba chiar mai mult!“, spune Ioan Enoiu, fondatorul Naturevo.
„Pregătim această campanie de schimbare a identităţii vizuale încă de la sfârşitul anului trecut. Am ales să lucrăm cu agenţia de marketing creativeIQ datorită experienţei şi realizărilor ei, precum şi a campaniilor de nişă pe care le-a dezvoltat până acum. Naturevo are o poziţionare unică pe piaţa de inputuri din România şi dorim ca acest lucru să se reflecte nu numai în modul în care comunicăm şi colaborăm cu partenerii noştri, ci şi în modul în care ne prezentăm, prin imaginea pe care o afişăm. Compania are o evoluţie ascendentă din punct de vedere al cifrei de afaceri, numărului de clienţi, numărului de angajaţi şi al produselor din portofoliu, are o echipă de profesionişti foarte bine pregătiţi din punct de vedere tehnic şi etapele pe care le parcurge se reflectă în activităţile de marketing şi în identitatea vizuală. Rebranding-ul îl considerăm necesar pentru că evidenţiază valorile companiei, etapa în care suntem, ceea ce oferim clienţilor noştri prin produse inovatoare, moderne şi prin recomandarea unor tehnologii complexe, adaptate specificului fermelor din România“, declară Oana Iftime, director de marketing şi proiecte speciale Naturevo. „Am pornit simplu: de la un audit de imagine al brandului. Am decis să construim noua imagine a companiei, respectând valorile, background-ul şi linia de comunicare dorită. Noi am realizat strategia de schimbare şi poziţionare a brandului, am creat un logo nou şi un manual de identitate vizuală, urmate de declinarea noii identităţi pe toate materialele de comunicare internă şi externă. Plecând de la valorile brandului, am creat un nou logo ce însumează ca simbol exact aceste valori. În perioada imediat următoare vom continua cu un nou website şi un refresh al celorlalte canale de comunicare. Pe lângă tipărirea materialelor de prezentare cu noua identitate, rebrandingul va fi anunţat clienţilor existenţi şi partenerilor de business Naturevo printr-o serie de evenimente dedicate“, a subliniat Robert Emanoil, creativul agenţiei. Simbolul din logo este o metaforă descrisă figurativ „copacul vieţii“. Copacul este un simbol fundamental al întregii lumi, având multiple semnificaţii. Amintim doar câteva: prin rădăcinile copacului vrem să arătăm stabilitatea şi încrederea, fixarea în spaţiu şi în timp, rezistenţă şi permanenţă, cumulat cu frunzele înverzite ce reprezintă rodirea, succesul, echilibrul şi un ciclu de viaţă complet. Din partea Naturevo au participat la dezvoltarea campaniei: Oana Iftime (director de marketing), Ioan Enoiu (fondator) şi Cristina Miculescu (director general). Dezvoltarea campaniei a fost coordonată din partea creativeIQ de: Robert Emanoil (creative director) şi Carmen Slavu (account director & branding consultant). Naturevo este o companie cu capital privat integral românesc, înfiinţată în anul 1999. Compania distribuie la nivel naţional input-uri pentru producţia agricolă: know-how, îngrăşăminte pentru sol, seminţe, produse pentru protecţia plantelor, fertilizanţi foliari, bioregulatori etc. Clienţii parteneri sunt fermieri din toată ţara (cultivatori), distribuitori locali, procesatori de produse agricole. Distribuţia produselor se face în paralel cu know-how-ul necesar. Micii fermieri sunt deserviţi fie prin magazinul propriu, fie prin intermediul magazinelor sau al distribuitorilor locali. Compania sprijină desfacerea produselor agricole obţinute de fermieri către pieţele interne şi internaţionale. Echipa de vânzări reuneşte ingineri agronomi având cunoştinţe complexe în domeniul agricol şi care beneficiază de instruire continuă, pentru dezvoltarea şi consolidarea cunoştinţelor specifice. creativeIQ este o agenţie de marketing full-service independentă, prezentă pe piaţa de marketing din anul 2013. Agenţia oferă servicii de marketing integrate: consultanţă de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B şi B2C, marketing online, producţie publicitară şi audit.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
|