REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

NETagro, alături de fitofarmacii încă de la început

15/12/2018

0 Comments

 
Picture
NETagro, distribuitor de inputuri pentru agricultură, a încheiat cu succes prima ediţie a campaniei comerciale dedicată fitofarmaciilor, intitulată „Punem afacerile româneşti în mişcare!“. Cu această ocazie, a organizat pentru partenerii săi un eveniment deosebit la data de 16 noiembrie a.c., la Sinaia, în cadrul căruia au fost acordate premii atractive.
O creştere progresivă în cei 12 ani de activitate

Cuvântul de deschidere i-a revenit lui Ionuţ Frăţilă, director de vânzări produse microambalate în cadrul NETagro, care a făcut un scurt istoric al companiei, subliniind faptul că aceasta a înregistrat în cei 12 ani de existenţă o creştere progresivă pe piaţa autohtonă de distribuţie a produselor dedicate sectorului producţiei vegetale. NETagro este o companie cu capital 100% românesc, înfiinţată în anul 2006. La început distribuţia se realiza prin intermediul fitofarmaciilor, dar după aproximativ 4 ani se extinde şi către fermele vegetale. În anul 2013 inaugurează un depozit de aproximativ 4.000 mp în comuna Ştefăneştii de Jos, judeţul Ilfov, locaţie care îi conferă o serie de avantaje din punct de vedere logistic. Câştigând încrederea partenerilor săi, reuşeşte să aibă drept furnizori producători de top din industria agricolă. Firma deţine o fermă vegetală cu o suprafaţă de 500 ha în judeţul Călăraşi, pentru că şi-a dorit un loc unde să testeze noile tehnologii oferite de companiile partenere. Această fermă funcţionează ca o şcoală pentru cei de la NETagro.

„Punem afacerile româneşti în mişcare!“ este o iniţiativă NETagro de a sprijini afacerile mici şi mijlocii din domeniu, prin încurajarea colaboratorilor săi de a face previziuni, de a-şi asigura stocurile şi de a face un salt îndrăzneţ în business-ul pe care îl conduc. „Ne dorim ca fitofarmaciştii cu care colaborăm să-şi organizeze mult mai bine partea de aprovizionare. În momentul în care eşti motivat, în afară de preţurile avantajoase, de timpul de livrare foarte bun, diversitate în produse, asigurarea stocurilor etc. atunci tot fluxul decurge mai uşor. Campania a luat startul în luna martie şi s-a încheiat în luna iunie. Fitofarmaciştii au plasat comenzi care au determinat o creştere a vânzărilor cu circa 25% faţă de anul anterior. Ne-am dorit să venim cu o campanie proprie, cu un concept propriu pentru că am dorit să facem ceva pentru clienţii noştri. Este un proiect ambiţios, pe care ne dorim să-l transformăm în tradiţie“, a afirmat Alice Dănilă, specialist marketing în cadrul companiei.

Produse de top din aria nutriţiei şi protecţiei fitosanitare

În cadrul evenimentului, reprezentanţii companiilor BASF şi Chemark Rom şi-au prezentat portofoliile de produse destinate fitofarmaciilor. Tehnologii complete şi game variate de microambalare, toate dedicate afacerilor din domeniu. Reprezentantul BASF, Alexandru Staicu, specialist culturi horticole pentru zona de sud, a trecut în revistă soluţiile de protecţie pentru culturile de legume, cartof, pomi şi viţă-de-vie. Pentru cultura de tomate, compania germană are un portofoliu complet de produse, cuprizând şi erbicidul Stomp® Aqua, pe bază de pendimetalin, aplicat la sol, pentru combaterea buruienilor monocotiledonate anuale şi a unor specii de dicotiledonate anuale. Produsul inhibă atât diviziunea celulei, cât şi alungirea acesteia în meristemul rădăcinilor. Dezvoltarea buruienilor este stopată direct, ca urmare a absorbţiei prin vârfurile de creştere coleoptil/hipocotil. Buruienile mor imediat după germinare sau răsărire, fiind eliminate timpuriu din competiţie. Un alt erbicid prezentat a fost graminicidul Stratos Ultra, care are o eficienţă ridicată în combaterea buruienilor. La cultura de tomate produsul se aplică postemergent, maximum un tratament, pe perioada de vegetaţie BBCH 12-29, respectiv de la două frunze până la nouă ramificaţii vizibile. Un fungicid consacrat pe piaţă pentru combaterea eficientă a manei la tomate (Phytosphora infestans) este Polyram® DF. Se recomandă să fie aplicat în primele faze de vegetaţie pentru că, având acţiune de contact, plantele trebuie să fie optim acoperite cu soluţia fitosanitară. Totodată, produsul are şi o acţiune multisite. La cultura de tomate, Polyram® DF se poate folosi şi pentru a combate pătarea albă (Septoria lycopersici), pătarea cafenie (Cladosporium fulvium) şi alternarioza (Alternaria solani). Doza recomandată este de 0,2%, cu un timp de pauză de 7-14 zile. Un alt produs al BASF omologat pentru combaterea manei la tomate este Acrobat® MZ.

Signum® este un fungicid de nouă generaţie, care oferă nu doar eficacitate excelentă în combaterea putregaiului cenuşiu la tomate, ci şi producţie îmbunătăţită cantitativ şi calitativ, graţie tehnologiei AgCelence®. Alverde® este un insecticid cu înaltă eficacitate, cu un nou mod de acţiune împotriva omizii fructelor (Helicoverpa armigera) şi moliei miniere a frunzelor de tomate (Tuta absoluta). Se recomandă aplicarea insecticidului la eclozarea primelor larve. Noua substanţă activă, metaflumizon, acţionează rapid şi cu performanţe deosebite, chiar şi în perioadele foarte calde, contribuind decisiv la stoparea pagubelor produse de dăunători. Produsul acţionează şi asupra gândacului din Colorado. Bogdan Pop, reprezentant BASF, a prezentat tehnologia de protecţie pentru plantaţiile viticole, precizând faptul că portofoliul de produse dedicat acestei culturi este unul complet. Pentru combaterea manei există şapte produse, iar pentru făinare sunt şase fungicide cu eficienţă ridicată. Pentru combaterea bolilor amintite, precum şi a putregaiului negru şi a escoriozei, specialistul a recomandat produsul Cabrio® Top. Atacul putregaiului cenuşiu al viţei-de-vie poate fi combătut cu fungicidul Cantus®, care are la bază substanţa activă boscalid. Din portofoliul companiei nu lipsesc nici insecticidele pentru a proteja plantaţiile viticole de atacul dăunătorilor, cum sunt moliile verzi şi moliile brune - caz în care se foloseşte produsul Fastac® Active, un insecticid piretroid de sinteză. Din partea companiei Chemark Rom a vorbit Alin Miheşan, director de vânzări microambalate, care a declarat că „suntem împreună într-un lanţ al valorii care pune afacerile româneşti în mişcare“. Compania, cu capital 100% românesc, a fost înfiinţată în anul 1997 şi, prin activitatea pe care o desfăşoară, susţine eforturile depuse de agricultori, mici şi mari, de a obţine o productivitate agricolă crescută. Serviciile oferite sunt cele de ambalare, microambalare, depozitare şi distribuţie a produselor de protecţia plantelor. Firma este şi distribuitor exclusiv pe piaţa românească a unor produse de protecţia plantelor şi de nutriţia plantelor fabricate de companii internaţionale precum H Biotech, Trade Corp International, Evonik, De Sangosse, Helm AG etc. Pentru distrugerea acarienilor, s-a făcut recomandarea folosirii produsului Koromite, care este eficace în orice stadiu al acarienilor, acţionează prin contact şi ingestie şi are efect negativ asupra reproducerii. Se efectuează maximum trei tratamente pe an, iar primul se realizează atunci când pe plantă se găsesc trei forme mobile. Produsul este omologat pentru culturile de castraveţi, măr şi viţă-de-vie. Prezentarea a cuprins şi o parte referitoare la nutriţia plantelor, având în vedere faptul că Chemark Rom colaboreaza în mod exclusiv cu patru producători, precum Tradecorp, Biotech, Bio Energy, De Sangosse. În condiţiile schimbării climatice, fertilizanţii pot creşte rezistenţa plantelor la diverşi factori negativi de mediu. În acest sens, au fost prezentate pe larg produsele Phylgreen, Delfan Plus, Nutricomplex, Synergizer şi Bio-activate. Pentru a creşte eficienţa tratamentelor fitosanitare şi a costurilor, s-a făcut recomandarea aplicării adjuvantului Break-Thru. La finalul evenimentului a avut loc extragerea celor patru norocoşi ai concursului organizat de companie, iar premiile au constat în trei vouchere a câte 5.000 de lei fiecare, iar marele premiu - un autoturism Dacia Duster. Câştigătorii celor trei vouchere au fost: SC Agrocapa Comercial SRL, SC Bioplant SRL şi SC 360 Group SRL. Marele premiu, un autoturism Dacia Duster, a fost câştigat de Lazăr Zoica-Doina I.I.

Ana IONIŢĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE