Este momentul în care trebuie să ne gândim cu precădere la viitor şi să înţelegem că măsurile pe care le putem implementa în acest moment de limitare a interacţiunii sociale sunt singurele care ne pot da speranţa că această situaţie va avea un final cât mai scurt şi mai lipsit de consecinţe majore.
Datorită responsabilităţii sociale, ce a reprezentat mereu o componentă definitorie a atitudinii faţă de activitate şi clienţi a NHR Agropartners, am implementat mai multe măsuri de siguranţă în toate filialele noastre. În prezent, există o politică „fără vizitatori“ în toate locaţile NHR Agropartners. Ne-am restrâns activitatea la maxim pentru siguranţa tuturor, dar am implementat un sistem de intervenţii strict adresat urgenţelor reale pe partea de service şi piese de schimb pentru a vă susţine în continuarea campaniei de primăvară în măsura în care acest lucru este posibil şi nu afectează integritatea dvs. sau a colegilor noştri. Acest lucru îl vom putea face împreună respectând normele de evitare a contactului între persoane (utilajul va fi lăsat la îndemâna personalul de service pentru a-şi desfăşura activitatea în condiţii de siguranţă). Astfel vă vom acorda suportul în activitatea dvs. utilizând toate modalităţile de comunicare la distanţă (e-mail, telefon mobil, whats up, Facebook), urmând ca piesele comandate să fie livrate prin curierat rapid. Mai mult, nivelul stocurilor de piese este ridicat după campania de iarnă şi suntem în continuu dialog cu toţi furnizorii pentru a asigura livrări viitoare de piese sigure şi la timp. Cu ajutorul şi înţelegerea dvs. avem încrederea că vom trece cu bine peste această perioadă care ne pune la grea încercare. Dacă aveţi întrebări sau nelămuriri specifice, vă rugăm să contactaţi responsabilul de vânzări/piese/service din judeţul dvs. accesând link-ul https://nhr.ro/contact/ sau la adresa generală de e-mail [email protected].
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
|