REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Noua campanie Jidvei aduce adevăr, optimism şi vinuri bune

10/12/2020

0 Comments

 
Picture
2020 a fost un an cu totul neaşteptat, un an care a adus nenumărate provocări, incertitudini, dar şi schimbări majore pentru companii, pentru organizaţii, dar mai ales pentru oameni. 
La finalul unui an dificil, Grupul Jidvei priveşte, ca de fiecare dată, partea plină a paharului: 2020 a fost un an al reevaluărilor, al schimbărilor de perspectivă, al reinventării şi al preocupării permanente de a merge mai departe, continuând să facă lucrurile aşa cum ştiu mai bine, cu pasiune, cu dedicare şi mai ales cu mult curaj. Sunt valori care, de mai bine de 20 de ani, stau în centrul filosofiei şi al acţiunilor companiei, continuând să le ofere energia şi reperele pentru evoluţie, pentru inovaţie, pentru fiecare pas înainte.

„În primăvară, după o evaluare cât se poate de obiectivă a posibilelor implicaţii şi consecinţe ale pandemiei, după o analiză temeinică a pieţei şi a resurselor de care dispunem, am căutat soluţii pentru a optimiza activitatea noastră şi pentru a reduce cât mai mult riscurile generate de noul context. Şi am continuat să comunicăm cu toate publicurile noaste, considerând că acum, mai mult ca oricând, avem datoria de a ne aduce contribuţia la o scară mai largă, care să depăşească graniţele sectorului vitivinicol. Pentru noi, „Primul loc e doar primul pas“ este mai mult decât mesajul unei campanii, este un crez care vorbeşte despre cine suntem şi despre ce suntem dispuşi să facem dincolo de clasamente sau cote de piaţă. Am văzut şi vedem oamenii şi România pe primul loc, iar în vremuri ca acestea pe care le trăim empatia, solidaritatea, responsabilitatea şi grija vor face mereu diferenţa“, precizează ing. Claudiu Necşulescu, preşedinte al Grupului Jidvei.

La Jidvei, performanţa înaltă nu este opţională, este mai degrabă norma. Campania pe care o lansează transpune acest adevăr în trei spoturi care caută să inspire, iar cu ajutorul partenerilor de la Moosai, care au propus şi dezvoltat conceptul acestei campanii, au reuşit. „Pentru Jidvei, ultimii 20 de ani au însemnat investiţii majore direcţionate către tehnologizare, modernizare, restructurarea plantaţiilor de viţă-de-vie şi înfiinţarea de plantaţii noi.

Toate acestea s-au concretizat în perfecţionarea procesului de vinificaţie, ceea ce asigură o calitate superioară vinurilor noastre. Conceptul actualei campanii a pornit de la proverbul latin „In vino veritas“, pe care am încercat să îl traducem în limbajul nostru: ce este adevărul pentru noi, care este adevărul despre noi - ce facem şi cum facem, care sunt performanţele noastre şi către ce tindem. Prin întreaga noastră activitate dorim să punem România pe harta viticulturii şi vinificaţiei la nivel mondial, un obiectiv ambiţios pe care îl îndeplinim pas cu pas pentru că avem curajul, experienţa şi pasiunea necesare pentru a ajunge acolo. Acesta este adevărul!“, a spus Ana Necşulescu, Marketing Manager Jidvei. De-a lungul celor peste 20 de ani, specialiştii Jidvei au creat game diverse de vinuri desăvârşite de-a lungul timpului cu pasiune, dedicare şi multă creativitate.

Vinul liniştit este un produs care surprinde foarte bine terroir-ul deosebit al Podgoriei Târnave, fiecare vin ales vorbeşte despre legătura dintre viţa-de-vie, pământul roditor şi priceperea specialiştilor. Gamele Grigorescu, Nec Plus Ultra şi Tezaur cuprind vinuri pline de prospeţime, care pun în valoare aciditatea specifică Târnavelor. Produsele din gama Spumant Jidvei sunt fermentate, limpezite şi livrate în aceeaşi sticlă în care are loc a doua fermentare, ceea ce le conferă perlajul caracteristic. Gama Vinars Jidvei vorbeşte despre o tradiţie de secole a Transilvaniei - producerea distilatului de vin de către viticultorii saşi. Ducem mai departe cu respect această tradiţie, iar azi Jidvei este cel mai mare producător de vinars cu Indicaţie Geografică din România.


Prin această campanie, Jidvei lasă câteva dintre vinurile celor mai reprezentative game să se transforme în adevărate personaje care spun povestea din spatele celor 20 de ani de muncă, investiţii şi inovaţie.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE