REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Olympus a lansat ambalajul inscriptionat in limbaj Braille

15/12/2011

0 Comments

 
Picture
_Producătorul de lactate Olympus a lansat la data de 29 noiembrie primul ambalaj inscripţionat în limbaj Braille pentru un produs alimentar de pe piaţă, adresat atât nevăzătorilor, cât şi publicului larg. Ambalajul, folosit pentru îmbutelierea laptelui de consum Oly, este prevăzut cu un capac inscripţionat în Braille, astfel încât nevăzătorii să poată citi cu uşurinţă tipul produsului.

Lansarea sticlei Oly lapte de consum cu capac Braille vine în sprijinul persoanelor cu deficienţe de vedere, prin sporirea gradului de autonomie a acestora. Pentru prima dată în România, nevăzătorii pot identifica un produs de larg consum prin simpla atingere a ambalajului, fără a mai fi nevoie de o persoană însoţitoare care să îi ghideze. Această lansare urmează strategia de responsabilitate socială pe care Olympus o implementează deja în Grecia, prin care urmăreşte ca produsele companiei să ajungă la toate categoriile de consumatori şi să faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produsele de bază, cum sunt lactatele. În România, sunt aproximativ 80.000 de persoane cu deficienţe de vedere aflate în evidenţa Asociaţiei Nevăzătorilor din România (ANR). „Olympus, datorită specificului său, are responsabilitatea şi datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de bază. Este motivul pentru care am decis să investim şi în România şi să lansăm Oly
lapte de consum cu capac Braille - este un semn de respect faţă de consumatori, dar, mai presus de toate, este un ajutor real în sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficienţe de vedere”, a declarat Mădălina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus România. Lansarea ambalajului special este însoţită de activităţi de promovare care au ca scop creşterea gradului de conştientizare a problemelor cu care se confruntă persoanele nevăzătoare, precum şi nivelul de implicare în sprijinirea acestei comunităţi.

Astfel, pe 3 decembrie, Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi, Olympus face primul pas în a implica oamenii într-o acţiune comună care să atragă atenţia asupra cauzei. Sub conceptul-umbrelă „Light in the Dark”, publicul este invitat să-şi acopere ochii cu o eşarfă neagră timp de 30 de minute şi să încerce să desfăşoare activităţile obişnuite, după care să împărtăşească public experienţa.

Grupul Olympus este prezent în România din 1999. În ultimii 12 ani, a derulat programe numeroase de sprijinire a fermierilor români, pentru a-şi îmbunătăţi metoda de creştere şi îngrijire a animalelor, precum şi pentru a atinge standarde mai înalte de calitate în activităţile legate de colectarea laptelui. Grupul de companii, deţinut de o familie aflată la a treia generaţie în producerea lactatelor, are sediul în Trikala (Grecia) şi derulează operaţiuni în 34 de ţări, inclusiv în pieţe precum SUA, Marea Britanie, Germania şi Italia. Veniturile totale ale grupului au atins 216 milioane de euro în 2010, reprezentanţii Olympus estimând o cifră de afaceri de 240 de milioane de euro pentru 2011. În prezent, grupul deţine cinci unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale._
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE