REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Principala noutate BKT a fost lansarea anvelopei FL 637

15/12/2017

0 Comments

 
Picture
Noile anvelope Flotation FL 637 şi Agrimax V-Flecto, un tractor gigant transparent şi un „vrăjitor“ de fotbal freestyle au fost protagoniştii unui stand surprinzător BKT la expoziţia de la Hanovra.

Un tractor care cântăreşte 1.500 kg (plus roţile) poate fi transparent? Sigur, dacă este din plexiglas. Şi poate fi transparentă o mare multinaţională cu mii deangajaţi? Sigur, dacă, la fel ca BKT, rămâne deschisă şi permeabilă la inovaţii, la cercetare şi la universal muncii, la tineri şi la societate. Ambele „transparenţe“ au fost admirate la Agritechnica 2017, una dintre cele mai importante expoziţii din lume pentru sectorul mecanizării agricole, organizat la Hanovra. Principala noutate propusă la standul BKT a fost lansarea anvelopei FL 637 (în dimensiunea 520/50 R17) din familia Flotation, un produs ideal pentru maşini de împrăştiat, remorci şi autocisterne, care prezintă performanţe excelente atât pe câmp, cât şi pe şosea, şi datorită tracţiunii excepţionale asigurate de o bandă de rulare direcţională, cu caracteristici optime de flotabilitate, rezistenţă redusă la rulare şi proprietăţi excelente de autocurăţare. Formidabila capacitate de încărcare şi rezistenţa ridicată sunt asigurate de structura cu centură din oţel. Standul BKT de la Agritechnica 2017 a fost efectiv dominat de un tractor enorm, transparent, realizat cu 1.500 kg de plexiglas, echipat cu o anvelopă extrem de inovatoare: Agrimax V-Flecto, prima anvelopă BKT care foloseşte NRO Technology (Narrow Rim Option, opţiune de jantă îngustă), noul standard experimental de la ETRTO (l’European Tire and Rim Technology Organization - Organizaţia Europeană pentru Anvelope şi Jante). Acest marcaj permite utilizarea jantelor recomandate la dimensiunea standard şi nu utilizarea unor jante speciale, care sunt, în schimb, necesare pentru anvelopele VF cu aceleaşi dimensiuni. Prezentat anul acesta în avanpremieră mondială la SIMA Paris, Agrimax V-Flecto reduce compactarea solului datorită unei amprente optimizate şi a unei benzi de rulare cu lăţime mai mare; este, de asemenea, perfect atât pe câmp, cât şi pe şosea şi nu necesită modificări ale presiunii de umflare nici măcar atunci când se utilizează la maximum capacitatea de încărcare, dat fiind faptul că suportă o greutate mai mare cu 40% comparativ cu o anvelopă standard, de aceeaşi dimensiune şi la aceeaşi presiune de umflare. Spectaculosului tractor transparent i s-a alăturat la standul BKT o altă atracţie surprinzătoare: acrobaţiile care îţi taie respiraţia ale fotbalistului african Iya Traoré, starul de footbal freestyle, care au avut loc la standul BKT de patru ori pe zi, iar fiecare reprezentaţie a fost urmată de obişnuita distribuire a mii de mingi de fotbal semnate BKT. Însă atenţia BKT nu se rezumă doar la lumea sportului, compania este sensibilă şi la teme privind agricultura viitorului, formarea tinerilor operatori din sectorul agricol şi de aceea a decis să sponsorizeze evenimentul Young Farmers Day, un program de întâlniri şi întrevederi dedicate tinerilor agricultori şi oportunităţilor pentru viitor. Evenimentul s-a desfăşurat la data de 16 noiembrie, în cadrul expoziţiei.

„Dedicaţi creşterii“ – obiectivele şi perspectiva unui grup industrial care priveşte spre viitor fără a pierde din vedere valorile umanitare şi ecologice

Fiind unul dintre producătorii lideri din segmentul anvelopelor Off-Highway, BKT oferă produse care sunt adaptate sectoarelor specializate solicitante, cum ar fi sectorul agricol, construcţiile şi utilajele industriale, precum şi aplicaţiile de terasament, portuare, de minerit, ATV şi aplicaţiile pentru gazon şi grădină.

Debutul a avut loc în anul 1954, la câţiva ani după ce India a devenit independentă, începând să pună bazele economiei sale pe calea devenirii ca una dintre principalele puteri economice mondiale. Ca răspuns la cererea din ce în ce mai mare de mobilitate din ţara sa, dl Mahabirprasad Poddar, un tânăr întreprinzător din domeniul confecţiilor, a decis să înfiinţeze o nouă linie de producţie: anvelope pentru biciclete. După această iniţiativă curajoasă, în câteva zeci de ani grupul industrial Balkrishna Industries Limited (BKT) a căpătat formă şi a evoluat: în prezent, grupul numără peste 7.000 de angajaţi în India, Europa şi America de Nord, cinci fabrici în India şi una dintre cele mai mari game de anvelope de pe piaţă, incluzând peste 2.400 de produse exportate în peste 160 de ţări din toată lumea.

În 1987, s-a deschis prima fabrică pentru vehicule motorizate pe două şi trei roţi în Aurangabad, în vestul Indiei, compania ajungând în scurt timp pe primele locuri pe piaţa indiană. Totuşi, schimbarea decisivă pentru activitatea de bază a BKT s-a produs în 1994, când s-a luat decizia strategică de a lansa producţia de anvelope Off-Highway, după o analiză aprofundată a pieţelor internaţionale. A doua fabrică BKT a fost deschisă în Bhiwadi, în nordul Indiei, în 2002, ca răspuns la nevoile crescânde ale pieţei din India şi mai ales ca răspuns la cererea puternică venită de pe pieţele străine pentru anvelope agricole radiale şi convenţionale, dar şi din segmentul industrial şi al aplicaţiilor de terasament. Doi ani mai târziu, BKT a lansat anvelopele agricole radiale „Agrimax“, care au asigurat companiei consacrarea pe piaţa sectorului agricol. În continuare, în 2004, BKT a început producţia proprie de matriţe pentru anvelope, deschizând o fabrică modernă în Dombivali, care a ajuns în prezent la o capacitate remarcabilă de 300 de matriţe anual. A patra fabrică a fost deschisă ulterior în 2006, în Chopanki (nordul Indiei), pentru producţia de anvelope radiale All Steel, dedicate sectorului industrial şi OTR. Dar cea mai recentă şi mai renumită unitate de producţie BKT din Bhuj, în statul Gujarat, care se întinde pe o suprafaţă de peste 120 de hectare, a fost inaugurată oficial în decembrie 2015. Fabrica din Bhuj, care a costat peste 500 milioane de dolari, deţine structuri şi utilaje de producţie de ultimă oră, alimentate de o centrală termoelectrică internă. Este situată într-o poziţie strategică, la o distanţă mică de portul comercial Mundra, care este deja un important nucleu logistic pentru exporturile BKT - ideal pentru facilitarea planurilor de export pe termen mediu şi lung ale companiei. Bhuj îşi merită atributul şi supranumele de „The Game Changer“ nu numai datorită tehnologiei de ultimă oră a liniilor sale de producţie, ci şi datorită infrastructurilor dedicate angajaţilor şi siguranţei acestora: un sat mare cu apartamente moderne pentru 406 familii, un centru medical, o staţie de pompieri, un mare centru sportiv şi o şcoală.

Scheletul filosofiei de lucru a companiei BKT este responsabilitatea socială şi ecologică; scurt şi cuprinzător: „We care“ este motto-ul inclus în sigla BKT Foundation. Fundaţia promovează mai multe iniţiative sociale: de la furnizarea instrumentelor chirurgicale şi sanitare în spitalele din Aurangabad şi Mumbai până la finanţarea educaţiei gratuite a 800 de fete de la o şcoală din Rajasthan şi a educaţiei universitare a unor studenţi indieni eminenţi în ţara lor de origine. Totodată, BKT Foundation susţine, de fapt, Akshaya Patra Foundation în programele sale pentru nutriţia copiilor şi educaţia celor nevoiaşi, ajutând 1,4 milioane de copii care se confruntă cu sărăcia şi malnutriţia în 10.000 de şcoli din India. „Durabilitatea la BKT“, dna Lucia Salmaso, director general la BKT Europe, afirma: „Îşi are originea în intenţia noastră fermă de a avea un rol activ în îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă pentru toată lumea. O filosofie de lucru care porneşte de la procesul de fabricaţie cu impact redus asupra mediului, implicând apoi atât comunitatea activă în muncă, cât şi societatea, pentru a deveni un sprijin concret pentru activităţile umanitare“. Mai ales datorită acestor iniţiative concrete, BKT s-a dovedit a fi un brand cu valori puternic şi adânc înrădăcinate, simbolul unei companii din ce în ce mai moderne, dinamice şi solide, dedicată cercetării şi dezvoltării continue. Ca dovadă, compania lansează în fiecare an între 60 şi 80 de produse noi şi dimensiuni noi de anvelope pe piaţă. Toate fabricile şi procesele de design şi inginerie pentru anvelope au obţinut certificarea de calitate ISO 9001:2000. Totodată, BKT respectă cele mai stricte standarde internaţionale în privinţa producţiei şi al controlului calităţii, în deplină conformitate cu normele ecologice aplicabile, inclusiv directiva europeană „REACH“ şi certificarea ISO 14001:2004. Construirea de centrale eoliene şi opţiunea de a utiliza energie din surse regenerabile (peste 40% din necesarul de consum) confirmă angajamentul BKT pentru protejarea climei şi a mediului. În prezent, cota de piaţă globală a BKT pe segmentul anvelopelor Off-Highway este estimată la aproximativ 6%, un rezultat obţinut datorită raportului excelent calitate-preţ al produselor sale, datorită serviciilor de asistenţă fiabile pentru clienţi, cu sferă mare de acoperire, cât şi datorită unei organizări eficiente de vânzări şi marketing. Anul trecut, BKT a înregistrat o cifră de afaceri de peste 815 milioane de dolari, împărţită astfel: 65% în sectorul agricol, 14% în sectorul industrial, 13% în OTR, restul de 8% acoperind alte segmente specializate în care lucrează compania. Tendinţa creşte constant şi BKT investeşte continuu în cercetare şi dezvoltare (aproximativ 4,5% din vânzări), deoarece are ca obiectiv să îmbunătăţească performanţele produselor existente şi să găsească soluţii noi pentru a îndeplini nevoile utilizatorilor finali. În mod tradiţional, compania are ambiţii mari şi intenţionează să îşi mărească în viitorul apropiat atât cifra de afaceri, cât şi cota de piaţă pentru anvelopele Off-Highway, urmând o filosofie, pe care dl Arvind Poddar, preşedinte şi director general al BKT, o rezumă în câteva cuvinte: „Suntem dedicaţi creşterii. Obiectivul nostru continuu este să privim înainte. O companie care nu poate privi cu curaj spre propriul viitor este asemenea unei persoane incapabile să viseze“.

Balkrishna Industries Ltd. (BKT) este un producător de anvelope cu sediul în India. Grupul BKT oferă o gamă amplă şi modernă de anvelope Off-Highway, proiectate special pentru vehicule din domeniul agricol, industrial, de terasament, minerit, portuar, ATV şi grădinărit. Soluţiile inovative de la BKT sunt proiectate pentru exigenţele oricărui tip de utilizator şi includ peste 2.400 de produse diferite, comercializate în peste 160 de ţări din toată lumea.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE