REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

S-a lansat primul furaj pentru pasari cu Omega 3

15/3/2012

0 Comments

 
S-a lansat primul furaj pentru pasari cu Omega 3 - Agrimedia.ro
Mirela SCARLAT, PR Tomi Tom SRL

Agroland, distribuitorul de furaje şi pui de o zi cu cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a scos pe piaţă primele furaje şi concentrate PVM, pentru găini ouătoare şi prepeliţe ouătoare îmbogăţite cu acizi graşi esenţiali Omega 3.


În acest moment, la noi în ţară doar furajele şi concentratele pentru găini şi prepeliţe ouătoare VivaBIO de la Agroland conţin adaos de acizi graşi Omega 3. Este vorba despre trei produse diferite, ambalate în pachete de 5 şi 25 kg. Completarea furajului cu acizi graşi se realizează prin adăugarea, în procesul de fabricaţie, de uleiuri naturale bogate în Omega 3. Compania vine astfel în sprijinul rezultatelor obţinute de cercetare, care au atestat că oul este o adevărată „cămară” de nutrienţi valoroşi pentru alimentaţia umană, printre care şi acizii graşi Omega 3. Pentru a se obţine ouă bogate în aceste substanţe nutritive trebuie în primul rând să se asigure păsărilor o alimentaţie corespunzătoare.

Omega 3, o sursă valoroasă de sănătate
Omega 3 şi Omega 6 sunt acizi obligatorii în hrănire, având roluri importante în procesele biologice, neputând fi sintetizaţi direct de organism. Pe lângă faptul că reglează toate funcţiile organismului nostru, inclusiv pe cele cardiovasculare, reproducătoare, imunitare şi ale sistemului nervos, acizii graşi protejează celulele de invazia toxinelor, bacteriilor, viruşilor, substanţelor cancerigene şi alergenilor. Acizii graşi Omega 3 au o acţiune vitaminizantă, antiinflamatorie şi antioxidantă ajutând la întărirea sistemului imunitar, crescând astfel rezistenţa la boli şi infecţii.

Ouă cu Omega 3 pentru prevenirea bolilor de nutriţie şi metabolism
Obţinerea de ouă îmbogăţite cu Omega 3 este benefică pentru prevenţia bolilor de nutritie şi metabolism, care prezintă o rată de creştere alarmantă şi în ţara noastră. Când vine vorba despre alegerea furajului, se recomandă atenţie în primul rând la indicii de calitate ai furajului, de la energie, conţinutul de aminoacizi digestibili şi până la conţinutul de vitamine şi minerale. Potrivit unor studii efectuate de mai multe institute de cercetare, prin nutriţie poate fi modificat profilul acizilor graşi, în sensul diminuării raportului acizi graşi Omega 6/acizi graşi Omega 3 şi între acizii graşi saturaţi/acizi graşi nesaturaţi. Utilizarea furajelor bogate în acizi Omega 3 în hrana găinilor şi a prepeliţelor ouătoare duce în mod direct proporţional la creşterea nivelului acestor acizi din gălbenuş. Folosirea acestui tip de furaj nu înseamnă pentru crescători o investiţie suplimentară, deci aceştia nu sunt obligaţi să ridice preţul ouălor, dar reprezintă o oportunitate de diferenţiere faţă de ceilalţi crescători.

Dublarea afacerilor cu furaje şi concentrate pentru găini în 2012
„Ca urmare a intrării pe piaţă a noilor produse estimăm o dublare a afacerilor cu furaje şi concentrate pentru găini şi prepeliţe ouătoare, deoarece crescătorii vor avea un argument puternic în faţa concurenţilor lor, şi anume sunt singurele ouă de pe piaţă îmbunătăţite cu Omega 3”, a declarat Horia Cardos, director general Agroland. Despre evoluţia pieţei de furaje pentru animale în 2012, distribuitorul previzionează că aceasta va fi influenţată negativ de fluctuaţii majore ale preţurilor la materiile prime. „Agroland este singura companie care este în stare să reducă sau, în cel mai rău caz, să nu mărească preţurile la nici o categorie de produse, deoarece majoritatea materiilor prime au fost achiziţionate în toamna anului 2011. Pentru anul 2012, ne propunem vânzări de 12,5-14 milioane de euro”, mai spune Cardos.

Investiţii anuale de până la 150.000 de euro
În prezent, distribuitorul de hrană pentru animale lucrează cu 54 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 148 de unităţi. De asemenea, deţine 19 magazine proprii, este prezent în 28 de judeţe şi comercializează peste 250 de produse diferite. Anual, compania investeşte între 100.000 şi 150.000 de euro în dezvoltarea reţelei de magazine, a reţelei de depozite şi transport, dar şi în infrastructura de IT. În luna ianuarie 2012, afacerile Agroland au împlinit 15 ani de activitate. Distribuitorul de furaje şi pui de o zi a înregistrat, în 2011, afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, marcând cea mai bună evoluţie pentru business-ul inaugurat în 1997. Segmentul de hrană pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Pentru perioada 2012-2014, compania ţinteşte dublarea cifrei de afaceri.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE