REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Să facem cunoştinţă: CNH Industrial

20/1/2019

0 Comments

 
Picture
​Mulţi dintre dumneavoastră probabil v-aţi întrebat deseori cine se află în spatele celor mai mari mărci care activează pe piaţa agricolă, de construcţii, dar şi de vehicule comerciale şi pentru alte industrii din România şi din întreaga lume. Alţii dintre dumneavoastră probabil că aţi auzit deja de la apropiaţi câteva informaţii succinte, lipsite însă de o prezentare oficială în România, pe care acestea să se fundamenteze. Ca atare, a venit timpul să facem cunoştinţă.
Picture
BOGDAN CONSTANTIN, PR & Communication Specialist

Concernul care se află în spatele unor mărci de renume mondial, precum Case IH sau Case Construction Equipment, se numeşte CNH Industrial. Acesta este lider global în domeniul industrial cu o gamă largă de produse, fiind una dintre cele mai mari companii de bunuri de capital din lume, înregistrată în Olanda, cu birouri corporative în Londra. CNH Industrial este controlat financiar de compania de investiţii Exor, care aparţine familiei Agnelli. Fiecare dintre brandurile individuale fac din acest concern o forţă internaţională majoră în sectorul industrial specific: Case IH, New Holland Agriculture şi Steyr pentru tractoare şi maşini agricole, respectiv Case Construction Equipment şi New Holland Construction pentru echipamente de construcţii. Portofoliul de produse al CNH Industrial este însă mult mai amplu, incluzând nu doar echipamente pentru domeniul construcţiilor sau al agriculturii, dar şi vehicule comerciale unite sub mărcile Iveco (Iveco Bus şi Heuliez Bus) - autobuze şi autocare, precum şi absolut semnificativa activitate industrială la nivelul vehiculelor de stingere a incendiilor, şi aici vorbim despre autovehiculele speciale Magirus. De asemenea, din portofoliul CNH mai fac parte: Iveco Defence Vehicles - producător de autovehicule de apărare şi protecţie civilă, Iveco Astra - producător de vehiculele de carieră şi de construcţii şi FPT Industrial - producător de motoare şi transmisii. Prezent pe toate pieţele majore din întreaga lume, CNH Industrial se concentrează pe extinderea prezenţei sale pe pieţele cu creştere înaltă, inclusiv prin intermediul asociaţiilor în participaţiune. CNH Industrial are în prezent peste 63.000 de angajaţi în 66 de uzine de producţie şi 53 de centre de cercetare şi dezvoltare. Compania operează în 180 de ţări. Prin intermediul celor 12 mărci ale sale, compania se preocupă ca aceste vehiculele să crească agricultura şi industria mondială. De la tractoare şi combine la camioane şi autobuze, precum şi soluţii de propulsie pentru vehiculele de teren şi pentru vehicule off-road şi marine, CNH proiectează, produce şi vinde maşini.

În domeniul agricol, o parte absolut esenţială a CNH este aceea care se ocupă cu dezvoltarea şi producerea motoarelor cu combustie internă - Fiat Power Train, care este astăzi un furnizor de vârf la nivel de tehnică de acţionare cu combustie internă. Toate operaţiunile agricole ale CNH sunt în interiorul acestui grup, ceea ce îi oferă producătorului acces la resurse industriale pentru a avea un bazin de inovaţii semnificativ, din mai multe domenii de aplicaţii. Oferind o gamă largă de produse (şase familii de motoare cu o putere de la 20 la 1.000 CP şi transmisii cu cuplu maxim de la 200 la 500 Nm), FPT Industrial are peste 8.000 de angajaţi în întreaga lume, 10 fabrici şi şase centre de cercetare şi dezvoltare. Deoarece angajamentul CNH nu se termină când produsele sale părăsesc fabrica, acesta are o reţea comercială de 93 de dealeri şi mai mult de 899 de puncte de service care asigură prezenţa în mai mult de 100 de ţări. CNH îşi selectează furnizorii proprii prin aplicarea unor standarde ridicate pentru calitatea produselor, competitivitatea preţurilor, livrarea, procesele de fabricaţie, inovaţia tehnicii şi durabilitatea materialelor. Fiecare aplicaţie are nevoie de un sistem de propulsie şi la FPT Industrial, CNH se mândreşte că este unul dintre cei mai importanţi producători mondiali de motoare, osii şi transmisii. Dedicată dezvoltării, producţiei şi vânzării, marca se concentrează asupra dezvoltării unor soluţii inovatoare şi durabile astfel încât clienţii să aibă acces la cele mai avansate tehnologii. Restrângând puţin aria la domeniul agricol, viziunea CNH este aceea de a fi partenerul preferat al agricultorului. Când spune că doreşte să fie partenerul preferat, nu vorbeşte doar despre calitatea produselor, ci şi despre felul în care face afaceri şi despre felul în care acordă atenţie clienţilor şi partenerilor săi. Viziunea CNH nu este un element izolat, ci este o viziune împărtăşită de toţi partenerii săi care le duc produsele şi serviciile în teritoriu. Titan Machinery este compania care vrea să fie partenerul preferat în produse şi soluţii agricole pe piaţa din România. Abordarea CNH pentru piaţa agricolă este dedicată în primul rând fermierilor profesionişti. Ei sunt cel mai dificil de satisfăcut, dar şi cei care oferă companiei cele mai mari satisfacţii în momentul în care utilizează serviciile şi produsele de care au nevoie. Astfel, în România CNH se simte acasă pentru noua clasă de agricultori profesionişti, care sunt exigenţi, care solicită produse de durabilitate şi de calitate superioare, asociate cu serviciile de calitate de care ai nevoie pentru o agricultură în plin progres. Marca CNH este un rezumat care oferă putere, durabilitate, siguranţă în funcţionare şi productivitate la cele mai înalte niveluri atinse de tehnica de astăzi. CNH este concentrată în mod neabătut asupra responsabilităţilor sale privind mediul înconjurător şi a fost de şapte ori lider în indicele de sustenabilitate Dow Jones. La nivelul grupului CNH Industrial: 91% din deşeuri sunt valorificate, 27,5% din apa uzată este reciclată şi 56% din energia electrică utilizată provine din surse regenerabile. Calitatea de lider global în bunuri de capital comportă responsabilităţi mari, ceea ce înseamnă că trebuie să răspundă pentru fiecare activitate pe care o desfăşoară la nivel global. Răspunderea CNH nu încetează la poarta fabricii, deoarece compania depune eforturi considerabile să fie proactivă în ceea ce priveşte problemele globale mai ample pe care le presupune sustenabilitatea. De-a lungul anilor, CNH s-a axat pe munca de cercetare şi dezvoltare, pe garantarea faptului că produsele sale continuă să se ridice la standarde tot mai înalte în ceea ce priveşte siguranţa şi compatibilitatea ecologică. În loc să constrângă clienţii să aleagă între costuri de funcţionare reduse şi eficienţă ecologică, CNH a adoptat strategia de a le pune la dispoziţie produse care oferă ambele avantaje. Furnizând produse inovatoare şi soluţii care respectă practicile de funcţionare responsabile în raport cu mediul, Case IH îşi face partea în ce priveşte soluţionarea unor probleme globale, cum ar fi schimbările climatice. Companiile din zilele noastre se confruntă cu probleme complexe şi interconectate care impun o abordare progresistă a sustenabilităţii, un scenariu pe care Case IH îl consideră un factor determinant în crearea de valoare pe termen lung pentru toate părţile interesate, ceea ce reprezintă obiectivul esenţial al mărcii. Inginerii Case IH se concentrează asupra producerii unor maşini care nu doar să lucreze pe sol, ci şi cu acesta.

Factorii care determină creşterea sustenabilităţii sunt:

•   Necesitatea de a hrăni o populaţie tot mai mare
•   Importanţa protecţiei solului pentru generaţiile viitoare
•   Dezvoltarea soluţiilor agricole durabile
•   Creşterea gradului de conştientizare a publicului larg
•   Stimularea implicării oamenilor

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE