REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Summit Agro România aniversează 20 de ani pe piaţa autohtonă

15/1/2017

0 Comments

 
Picture
La data de 19 ianuarie a.c., Summit Agro România a celebrat două decenii de activitate pe piaţa internă, într-un cadru intim, la hotel Internaţional din Sinaia, la care au fost invitaţi reprezentanţi ai Sumi Agro Europe, respectiv dnii Wlodek Wleklik, preşedinte & CEO, şi Kazuma Suzuki, vicepreşedinte, reprezentanţi ai subsidiarelor din Polonia, Franţa, Bulgaria, Ucraina, Republica Cehă, Germania şi Federaţia Rusă, precum şi furnizorii şi partenerii cu care aceasta colaborează.
În cadrul evenimentului au fost aduse aprecieri muncii depuse de Summit Agro România, ale cărei vânzări au cunoscut o creştere în 2016 de 35,5%, faţă de anul precedent. Firma face parte din grupul Sumitomo Corporation, cu sediul central în Japonia şi cu o prezenţă în 67 de ţări, cu peste 130 de sucursale şi peste 75.000 de angajaţi. Sumi Agro Europe (SAE), membră a grupului Sumitomo, are mai multe subsidiare, având o acoperire de 90,1% din piaţa europeană, care a dezvoltat mai multe parteneriate pentru a avea acces la diferite substanţe active. Unii dintre furnizorii companiei sunt Nippon Soda, cunoscut mai ales după produsele Topsin, Cyflamid sau Mospilan, şi firma Sipcam. Prin parteneriatele încheiate, Sumi Agro deţine exclusivitate la anumite produse de protecţie. În cadrul evenimentului s-a anunţat, în premieră, o nouă colaborare cu compania Futureco Bioscience (Spania), specializată în cercetarea, dezvoltarea şi producţia de biopesticide şi biostimulanţi. „Este o direcţie pe care cumva o ia piaţa şi pe care am decis s-o urmăm“, a precizat dl Suzuki.

Anul trecut, SAE a realizat o cifră de afacere de 283 milioane de euro, iar pentru 2017 ţinta este de a depăşi suma de 300 milioane de euro. Despre activitatea şi realizările Summit Agro România a vorbit dl Alexandru Precup, preşedintele subsidiarei. „Suntem un model-pilot pentru extinderea teritorială în această zonă. Prin Summit Agro România, Sumi Agro Europe încearcă să extindă teritoriul către alte ţări, precum Croaţia, Serbia, Slovenia, Muntenegru, Albania şi Republica Moldova. Investim şi, alături de partenerii noştri, încercăm să venim permanent cu lucruri noi, cu investiţii noi, pentru că ştim că banii reinvestiţi aduc la rândul lor bani şi este de fapt un principiu economic. În privinţa portofoliului, avem în fiecare an  produse noi pe care le aducem pe piaţa din România. Pe parcursul anului 2017 vom veni cu 6-7 produse noi, o parte din ele sunt omologate, altele sunt în ultimul proces de omologare. Sunt produse care se adresează pieţelor mai mari sau celor de nişă, dar întotdeuna încercăm să venim cu inovaţie, să venim cu produse noi.

Un deziderat al nostru este acela de a dezvolta portofoliul nostru şi pe zona bio. Extinderea continuă a vânzărilor este o parte importantă a dezvoltării noastre. Însă dezvoltare înseamnă şi investiţii în oameni. Summit Agro România este cunoscută ca o companie tehnică, care ştie să facă o recomandare. Un pilon important în strategia de dezvoltare ocupă şi activitatea de marketing. Venim în întâmpinarea nevoilor pieţei, vrem să sporim serviciile de marketing, să avem programe de loialitate puternice şi, nu în ultimul rând, vrem ca Summit Agro România să fie văzută ca un furnizor de soluţii“, a susţinut dl Precup. O parte importantă a evenimentului organizat de Summit Agro România a fost alocată descrierii produsului Trika Expert. Prezentarea tehnică a fost susţinută de dl Mărgărint Niţă-Dragomir, director tehnic.  „Este un insecticid cu aplicare la sol. Este un produs unic în Europa, inclusiv în România, pe piaţa insecticidelor, ale cărui calităţi sunt recunoscute chiar şi de competiţie.

Elementele-cheie ale produsului sunt: substanţa activă lambda-cihalotrin; tehnologia nouă, G. Plus, folosită la formularea produsului; modul de aplicare, şi anume la sol; performanţa produsului, care se traduce prin eficacitate şi durabilitate“, a precizat dl Niţă-Dragomir. Lambda-cihalotrin este o moleculă din grupa piretroizilor de sinteză, acţionează prin contact şi ingestie, având efect repelent, biochimic acţionează asupra sistemului nervos, la nivelul neuronilor, are o persistenţă îndelungată şi o eficacitate ridicată în sol, un spectru larg de combatere, iar formularea sa este sub formă de granule. „Noutatea acestui produs este legată de faptul că are în compoziţie un fertilizant microgranulat, alcătuit din azot, fosfor şi o substanţă organică, pentru a ajuta dezvoltarea plantelor la începutul perioadei de creştere. Este singurul produs granulat care are în amestec toate elementele“, a mai spus directorul tehnic. Microgranulele care înglobează substanţa activă şi suportul nutritiv cu efect starter sunt îmbogăţite cu substanţe organice humice concepute pentru asigurarea energiei radiculare.

Suportul nutritiv asigură o dezvoltare rapidă şi viguroasă a sistemului radicular, făcându-l mai rezistent la atacurile dăunătorilor. Practic, produsul acţionează atât ca insecticid pentru dăunătorii de sol, cât şi ca un fertilizant starter. Produsul este omologat pentru mai mult de 40 de culturi, iar spectrul său de combatere cuprinde următorii dăunători: larvele de buha semănăturilor, larvele de cărăbuşi, larvele de viermi-sârmă şi larvele viermelui vestic al rădăcinilor de porumb. Doza recomandată de aplicare este de 10-15 kg/ha şi are o eficacitate de peste 60 de zile.

La finalul manifestării, dl Silviu Caimac, director de marketing Summit Agro România, a dorit să puncteze următoarele aspecte legate de companie: este singura companie japoneză pe piaţa din România, printre puţinele cu un portofoliu complet, însemnând seminţe, pesticide şi fertilizanţi, o foarte bună colaborare cu producătorii de molecule japonezi şi faptul că este o companie bazată pe tehnologie, inovaţie şi dezvoltarea de soluţii eficiente.

Ana IONIŢĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.








    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE