REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Syngenta a lansat platforma online de comerţ dedicată vinurilor româneşti

1/9/2020

0 Comments

 
Picture
Intitulat ”Toţi pentru vin”, proiectul Syngenta se adresează exclusiv vinurilor produse în România şi producătorilor de aici. 
Lansarea platformei de comerţ online a avut loc pe 11 august, într-o întâlnire digitală împreună cu Andreea Caimac, director de marketing culturi horticole, Iulian Zafiu, director vânzări culturi horticole, Mihaela Prevenda, jurnalist, iar în direct, de la distanţă, au intervenit Iulia Nicola, director marketing zona Mării Negre, şi Ştefan Dragoş, expert în tehnologii noi, regiunea Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Gazde au fost cei de la Casa Timiş, judeţul Prahova.

Serviciu gratuit pentru producători

Proiectul a fost demarat în luna martie cu un studiu de piaţă privind oportunitatea dezvoltării unei platforme de comerţ online dedicată în mod special vinurilor româneşti. Dat fiind trendul crescător al utilizării unor astfel de platforme, industria vitivinicolă are nevoie de acest spaţiu virtual pentru a-şi valorifica produsul finit, mai ales în lipsa unor evenimente cu participare directă (lansări, degustări) şi a închiderii sectorului HoReCa. „76% din participanţii la studiu şi-au expirmat clar intenţia de a fi parte din acest proiect. Este un instrument care beneficiază de tot know-how-ul, de toate cunoştinţele de marketing online şi promovare pe care compania le deţine şi le pune la dispoziţia viticultorilor. Acest serviciu va fi gratuit, iar Syngenta se va ocupa de tot ce înseamnă promovarea platformei către consumatori“, a spus Iulia Nicola. Referitor la tendinţele către digitalizare în industria agri, Ştefan Dragoş a subliniat că „ne aflăm în mijlocul unei noi revoluţii în sectorul agroalimentar, condusă atât de tehnologiile noi care apar, cât şi de preferinţele şi cerinţele consumatorilor, care sunt din ce în ce mai împlicaţi, mai conştienţi de impactul pe care deciziile de consum le au asupra mediului şi asupra economiei“.

În calitate de invitat, jurnalistul Mihaela Prevenda a reamintit despre necesitatea un brand vitivinicol pentru România, care poate fi susţinut printr-o strategie la nivel naţional, precum şi prin asocierea viticultorilor pentru promovarea în comun a acestei resurse, vinul românesc.

„În acest mod, viticultorii ar putea accesa mai uşor programele dedicate pentru viticultură la nivel naţional şi european şi, de asemenea, ar putea să îşi crească vânzările de vinuri din soiuri româneşti. Cramele ar trebui să promoveze vinurile din soiurile româneşti în afara graniţelor ţării“, a completat ea.


Înscrierea pe platformă

Accesul pe platforma www.totipentruvin.ro este deschis oricărui producător, mic sau mare. Paşii care trebuie urmaţi pentru înscriere: • Accesaţi www.totipentruvin. ro şi înscrie-ţi-vă crama. Puteţi completa datele podgoriei de pe telefonul mobil sau de pe calculator. Profilul creat va fi validat şi activat de către echipa Syngenta; • Veţi putea să faceţi în cont prezentarea cramei şi să încărcaţi logo-ul acesteia. În secţiunea Catalog de produse, puteţi adăuga sticlele de vin pe care doriţi să le vindeţi, apasând pe „Adăugare produs“ şi completând câmpurile pentru fiecare produs. Puteţi adăuga oricâte produse doriţi. • Ulterior veţi vedea ce comenzi aţi primit şi ce vânzări aţi efectuat din PANOUL DE COMANDĂ. • Printr-un singur click pe contul de pe platforma „TOŢI PENTRU VIN“, veţi putea oferi clienţilor posibilitatea de a plăti online. „Platforma va fi disponibilă consumatorilor în aproximativ două luni, timp în care cramele pot utiliza versiunea actuală pentru a-şi crea contul şi pentru a-şi încărca sortimentele de vin. „Considerăm că responsabilitatea pentru succesul platformei trebuie împărţită: pe de o parte, Syngenta îşi ia angajamentul de administrare, monitorizare şi promovare a platformei „TOŢI PENTRU VIN“ şi pune la dispoziţia viticultorilor resurse dedicate proiectului şi cunoştinţele pentru promovarea acestui instrument digital către public. Pe de altă parte, viticultorii au responsabilitatea de a îşi administra pagina de profil a cramei, de a-şi stabili preţurile pentru sortimentele încărcate, creând oferte speciale atunci când doresc şi preluând zona de comenzi şi livrări“, a subliniat Andreea Caimac.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.








    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright © 2019 AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.

Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE