REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Syngenta reprezintă «unirea oamenilor»

15/11/2014

0 Comments

 
Picture
Astăzi, Syngenta este o companie tânără, însă are o istorie de peste 250 de ani, atunci când au fost fondate companiile Geigy, Sandoz şi Ciba. Suntem mândri de această tradiţie şi de lungul drum parcurs pentru a ajunge astăzi lider pe piaţa mondială în agribusiness.
Picture
Andrei MĂRUŢESCU,
director relaţii publice şi comunicare Syngenta Agro SRL

Povestea Syngenta începe în anul 1970, când cele două companii fondatoare, Ciba şi Geigy fuzionează şi formează Ciba-Geigy. În anul 1996, Ciba şi Sandoz au fuzionat şi au format compania Novartis, aceasta reprezentând, la acea dată, cea mai mare fuziune a unor companii din istorie.

Syngenta a luat naştere la 13 noiembrie 2000, când Novartis şi AstraZeneca (companii cu origine suedeză şi, respectiv, englezească) şi-au fuzionat diviziile de agricultură pentru a forma prima companie globală dedicată exclusiv agribusinss-ului - Syngenta. Compania Syngenta este listată la bursele de la Zürich şi NewYork. În prezent, compania rezultată prin fuziunea celor două companii, fiecare cu tradiţii diferite, are propria ei personalitate. Numele de Syngenta îşi are rădăcinile în două cuvinte, termenul în greacă „syn“, ce înseamnă sinergie şi sinteză, integrare şi consolidare a puterilor, şi termenul în latină „gens“, ce face referire la umanitate şi indivizi, astfel Syngenta însemană „unirea oamenilor“.

Trecând în revistă principalele evenimente din istoria companiei, în anul 2002 aceasta a publicat harta genomului la orez. În anul 2006, Syngenta a fost inclusă pentru prima dată în lista şi clasamentul Dow Jones Sustainability, index care se bazează pe analiza performanţei economice, de mediu şi social şi care evaluează indicatori ce se referă la guvernanţă corporativă, managementul riscului, strategia de mediu, managementul sistemelor, standardele privind furnizorii şi practicile privind munca. În anul 2008, Syngenta şi-a lansat noul brand şi identitatea vizuală şi îşi prezintă scopul de a „Elibera potenţialul plantelor“. În 2010, compania încheie cel mai mare program de investii, de 600 de milioane de dolari, pentru producerea de produse de protecţia plantelor.

În 2012, compania încheie exerciţiul de integrare a celor două business-uri principale - seminţe şi protecţia plantelor, unind echipele comerciale din toate teritoriile, oferind producătorilor agricoli soluţii integrate genetice şi de protecţie a culturilor. În acelaşi an, compania îşi stabileşte ţinta de vânzări pentru principalele opt culturi pentru anul 2020 la 25 miliarde de dolari. În prezent, la nivel global, compania are 28 de mii de angajaţi şi operează în peste 90 de ţări.

În România, Syngenta şi-a deschis porţile în anul 2002, iar astăzi aici lucrează o echipă de 90 de angajaţi dedicaţi toţi scopului nostru de a „elibera potenţialul plantelor“, oferind soluţii care integrează şi leagă oamenii, agricultura, tehnologia, punând în centrul atenţiei nevoile fermierului.



Picture
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE