REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Tomato Vision, un nou centru de testare pentru tomate al companiei Syngenta

15/5/2020

0 Comments

 
Picture
În luna mai, compania Syngenta a deschis porţile unui nou centru de testare şi înmulţire pentru tomate în Maasland (Olanda), la doar un an de la anunţarea construirii sale. Este vorba despre o seră de sticlă cu suprafaţa de 14.000 mp unde urmează să fie testate 800 de noi varietăţi de tomate, din care se vor selecta hibrizi specifici mai multor zone geografice şi cerinţe ale pieţii. 
Sera a fost astfel concepută pentru a recrea condiţii identice cu cele din realitate, cu iluminare artificială şi fără.

O suprafaţă de 1.500 mp este deschisă şi vizitatorilor pentru a-i aduce cât mai aproape de plante şi de experimente, pentru a cunoaşte cât mai bine hibrizii din portofoliul pentru spaţii protejate, astfel încât alegerea acestora să se bazeze pe o informaţie cât mai documentată.

„Ne dorim să dezvoltăm varietăţi care să fie cu adevărat ceea ce-şi doresc atât producătorii, cât şi consumatorii. Punând în legătură directă amelioratorii cu producătorii, cu piaţa, vom putea oferi ceea ce ei au nevoie, mult mai bine şi mai repede“, 
a spus Ruud Kaagman, manager general pentru culturile de tomate.

Avantajul comunicării digitale
​

În noile condiţii de lucru create de pandemia de COVID-19, centrul Tomato Vision va avea şi o inaugurare transmisă online. Astfel ştirea va ajunge în toate colţurile lumii, la toţi partenerii, în acelaşi timp. Igiena şi normele de biosecuritate au schimbat deja modul de lucru, precum şi accesul în această seră hi-tech, dar echipa de management a centrului va încerca să ofere vizitatorilor virtuali cea mai bună experienţă, cu cele mai multe informaţii posibile, precum şi un tur virtual al acestuia, se mai menţionează în comunicat.

Portofoliul de tomate al companiei Syngenta este extrem de divers şi este rezultatul a mai mult de 20 de programe de ameliorare în toată lumea. Gama de hibrizi acoperă cele mai diferite condiţii şi segmente de piaţă, atât pentru sere reci, cât şi încălzite. Aşadar, centrul Tomato Vision din Olanda îi invită pe toţi cei curioşi să experimenteze „călătoria“ tomatelor de la conceperea varietăţilor, la gustul din farfurie.

Acest program va avea o influenţă importantă asupra ameliorării, a colaborării dintre toţi partenerii de pe lanţ, de la ştiinţă şi producţie, la piaţă şi consumator. 

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE