REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

«Toţi pentru vin» - o iniţiativă pentru susţinerea cramelor din România

10/12/2020

0 Comments

 
Picture
«Toţi pentru vin» - o iniţiativă pentru susţinerea cramelor din România
„Toţi pentru vin“ este platforma dedicată tuturor viticultorilor din România: cei care se concentrează pe calitate, cei noi, dar şi experimentaţi, indiferent de mărimea podgoriei. Syngenta pune la dispoziţie acestora o nouă platforma de comerţ online, totipentruvin.ro, dedicată comercializării online de vinuri româneşti. Acesta este locul unde consumatorii devin susţinătorii viticultorilor din România cu fiecare sticlă cumpărată. Această iniţiativă va funcţiona ca un serviciu gratuit pentru viticultori, iar Syngenta se va ocupa de partea de promovare a platformei către publicul larg, consumator. În primăvară, odată cu debutul pandemiei, Syngenta a comandat un studiu de piaţă cu privire la oportunitatea dezvoltării unei platforme de e-comerţ, exclusiv pentru vinuri româneşti. La acest studiu au participat peste 120 de viticultori, iar rezultatele au evidenţiat un interes şi o nevoie clară pentru o astfel de iniţiativă (peste 76% grad de interes), confirmând nevoia susţinerii ramurii viticole pentru a depăşi această perioadă dificilă pe care o traversăm. Cramele din Romania pot să se înscrie accesând link-ul totipentruvin.ro pentru a beneficia de toate beneficiile, încă de la început, urmând câţiva paşi foarte simpli: crearea contului, completarea profilului cramei, activarea plăţii online cu cardul, contractarea unei firme de curierat, adăugarea sortimentelor pe site, preluarea comenzilor înregistrate şi livrarea prin curier. „Acest proiect este parte din promisiunea Syngenta de a rămâne #aproapedefermieri cu soluţii inovatoare pentru provocările din câmp şi din piaţă. Acum este rândul viticultorilor să primească din partea noastră sprijinul de care au nevoie pentru a-şi menţine afacerea prosperă“, spune Andreea Caimac, manager marketing pentru culturi speciale Syngenta. „Este nevoie să recunoaştem toată munca existentă în spatele activităţii unei crame, toată pasiunea şi efortul pe care viticultorii le depun pentru a le oferi consumatorilor o sticlă de vin bună. Ei merita să o şi vândă cu succes!“, a mai declarat Andreea Caimac.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE