REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Un nou brand pe piaţa de maşini şi utilaje agricole din România

15/3/2019

0 Comments

 
Picture
La începutul lunii martie a.c. a avut loc lansarea oficială pe piaţa autohtonă a Arbos Eastern Europe SRL, importator şi distribuitor exclusiv al mărcii ARBOS în România, Bulgaria şi Republica Moldova. Planurile noii firme sunt ambiţioase şi se bazează, în principal, pe tehnologia modernă şi simplă pe care o oferă fermierilor români, precum şi pe un excelent raport calitate-preţ.
La evenimentul de lansare au participat oficialităţi, ambasadorii Italiei şi Indiei în România, reprezentanţi ai Grupului Arbos, precum şi partenerii noii firme înfiinţate, respectiv distribuitori locali de maşini şi utilaje agricole.  În deschiderea manifestării a luat cuvântul Ramona Bruynseels, consilier de stat în aparatul de lucru al prim-ministrului, care a apreciat în mod pozitiv parteneriatul de afaceri, al cărui scop este de a furniza tehnică agricolă modernă pe piaţa românească. „Ne dorim ca agricultura să contribuie mai intens la produsul intern brut al României, într-un orizont de timp nu foarte îndepărtat, şi pentru aceasta este absolută nevoie să o modernizăm, să avem acces la tehnologie complexă şi uşor de achiziţionat“, a afirmat Ramona Bruynseels. Programul a cuprins şi discursurile susţinute de ambasadorii celor două ţări amintite, care, la unison, au subliniat importanţa noii colaborări multilaterale.

Strategie puternică de dezvoltare pe piaţa din Europa de Est

Compania Arbos îşi are originea în Italia, fiind înfiinţată în anul 1896, sub o altă denumire, de către Pietro Bubba, care a construit în acel an o batoză, cu care a avut succes. Au urmat lansări de tractoare, dar şi de combine, apoi a fost listată la bursă, după care a urmat ieşirea pe piaţa internaţională. În prezent, compania este deţinută de un concern chinez, Tianjin Lovol Heavy Industry Co. Ltd, este activă în 17 ţări, are trei filiale, două fabrici şi lucrează cu 75 de dealeri regionali. În urma injecţiilor de capital primite de la acţionarii stăini, Arbos doreşte să devină un producător complet de maşini şi utilaje agricole astfel încât să poată oferi agricultorilor pachete tehnice agricole complete pentru a-şi desfăşura în bune condiţii activitatea din ferme. Momentan, compania oferă o gamă largă de produse, pornind de la tractoare de la 25 până la 140 CP,  tractoare specializate pentru vii şi livezii, utilaje şi semănători performante. Arbos are un plan de dezvoltare ambiţios pentru a-şi lărgi portofoliul, astfel încât să se poată adresa tuturor segmentelor din piaţă, pornind de la fermierii cu exploataţii mici, medii şi până la cele mari. În viitor îşi propune să construiască tractoare de puteri mai mari, care să depăşească 140 CP, să lanseze implemente noi, o gamă nouă de maşini de stropit şi, nu în ultimul rând, combine performante. Prezent la eveniment, Massimo Zubelli, director de vânzări, marketing şi after-sales al Arbos Group, a declarat că sume importante de bani sunt investite în dezvoltarea de noi tehnologii pentru practicarea unei agriculturi durabile, prietenoase cu mediul înconjurător. Totodată, a afirmat că prezenţa companiei pe piaţa autohtonă se explică prin faptul că Arbos doreşte să construiască aici o punte către pieţele vecine, astfel încât să se dezvolte puternic în regiunea din estul Europei şi să se prezinte fermierilor asemenea „unui prieten şi nu ca un jucător mare şi arogant“. Referitor la România, reprezentantul producătorului italian şi-a exprimat speranţa că aceasta va deveni în curând un punct de referinţă pentru fermierii din această zonă a Europei, iar în 2019 se aşteptă ca Europa de Est să devină cea mai importantă piaţă din lume pentru Arbos. „Strategia Arbos Group şi Arbos Eastern Europe pentru Europa de Est reprezintă o soluţie viabilă pentru fermierii care caută o planificare optimă a investiţiilor, la un raport calitate-preţ foarte bun, cu soluţii tehnice simple, dar moderne. Arbos are produse pentru patru segmente diferite ale pieţei: SMALL (Seria 2000 şi 3000 - cu puteri de la 25 până la 70 CP), cu un preţ foarte competitiv, cu tehnologie modernă şi garanţie de 24 de luni; OPEN FIELD (Seria 5000 - cu puteri de la 110 până la 140 CP - şi în curând până la 240 CP), o gamă complet nouă de tractoare care combină tehnologia modernă cu soluţii simple şi un preţ competitiv, ţintind o fiabilitate completă şi o garanţie de 36 de luni; SPECIALTY (fosta serie GOLDONI - cu puteri de la 20 până la 110 CP), echipamente extrem de specializate pentru culturi de viţă-de-vie, livezi, legume şi culturi speciale; IMPLEMENTS - gama completă, fostul brand Matermacc, care include, printre altele, utilaje pentru pregătirea solului, semănători de precizie, maşini de erbicidat, semănători cu prelucrare directă, sprayere etc.“, se susţine în comunicatul companiei.

Utilaje potrivite,  la preţuri atractive

Despre planurile companiei pe piaţa românească ne-a vorbit Tommaso Serrano, CEO Arbos Eastern Europe, care a declarat că, pentru început, se vor adresa segmentului de fermieri mici spre medii, deoarece actuala gamă de tractoare cuprinde modele de până la 140 CP, urmând ca din anul 2021 să  fie fabricate şi  tractoare cu puteri mai mari, de până la 250 sau 270 CP. Caracteristicile tehnice ale tractoarelor le fac atractive şi pentru sectorul zootehnic, abordând în acest sens, mult mai intens regiunea Transilvaniei. În privinţa implementelor, în gama de produse se regăsesc semănători performante (în urma achiziţiei companiei Matermacc) cu ajutorul cărora abordează şi segmentul agricultorilor cu exploataţii de dimensiuni mari. „Avem semănători directe performante şi ne dorim ca împreună cu partenerii noştri să convingem agricultorii că această tehnologie reprezintă viitorul.“ Pentru a-şi completa gama de implemente, firma va colabora cu doi producători din Polonia şi Republica Cehă, care fabrică utilaje de calitate şi la „un preţ imbatabil“. În prezent, reţeaua de dealeri este formată din 17 firme locale, urmând să se extindă la 26, astfel încât să acopere în întregime ţara. „Partea de service este operativă, dealerii mari au service propriu, iar noi furnizăm partea de instructaj. De asemenea, avem deja o echipă de şase oameni pentru partea de service în România. ARBOS este o marcă foarte bună, iar utilajele sale au un raport calitate-preţ potrivit, atractiv. Oferă o tehnologie la zi, simplă şi eficientă. Avem planuri mari pentru anul acesta, ne dorim să fim cunoscuţi pe piaţă şi să atragem fermierii cu produsele noastre, cu care, de altfel, vom face demontraţii în câmp şi pe care le vom prezenta la toate târgurile mari din ţară“, a declarat Serrano, directorul general al noii firme înfiinţate. Firma îşi are sediul în localitatea Afumaţi, judeţul Ilfov, iar pe partea de finanţare lucrează cu mai multe bănci partenere pentru ca fermierii să poată avea acces la tehnica agricolă pe care o oferă.


0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.








    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright © 2019 AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.

Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE