REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Un parteneriat solid AgroConcept-New Holland

15/6/2018

0 Comments

 
Picture
AgroConcept, importator şi distribuitor exclusiv al mărcii New Holland în România, l-a avut ca invitat special, în prima zi a târgului AgriPlantaRomAgroTec din acest an, pe dl Alessandro Maritano, vicepreşedintele New Holland Agriculture pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa).
După cuvântul de bun venit al preşedintelui Consiliului de Administraţie al AgroConcept, Heinrich Stein, a urmat discursul vicepreşedintelui New Holland, care a pus accentul pe importanţa pieţei agricole româneşti şi pe planurile companiei de a-şi întări poziţia pe această piaţă, reţeaua de distribuţie profesionistă având un rol vital. „După trei ani de parteneriat solid cu AgroConcept, este momentul potrivit să stabilim bazele cooperării noastre viitoare, dar nu înainte să vă spun cine sunt CNH Industrial şi brandul New Holland. CNH Industrial este un grup de firme cu încasări totale de peste 22 miliarde dolari, din care mai mult de 11 miliarde dolari sunt generate în industria agriculturii, brandul New Holland contribuind cu peste 6 miliarde dolari la aceasta sumă. Aproximativ 3 miliarde dolari sunt realizate în regiunea EMEA, din care face parte şi România. Aceasta este o piaţă importantă pentru noi şi capătă din ce în ce mai mult interes pentru prezent şi viitor. Deoarece sunt responsabil de regiunea EMEA din ianuarie anul trecut, aş dori să vă împărtăşesc care sunt aşteptările noastre în ceea ce priveşte dezvoltarea New Holland pentru următorii trei ani. Avem un plan ambiţios de creştere pentru perioada următoare atât în ce priveşte poziţia în piaţă, cât şi a nivelului de încasări. Întreaga noastră activitate se bazează pe trei direcţii importante: produse, oameni şi distribuţie. Compania New Holland investeşte mai mult de 400 milioane de dolari pe an în cercetare şi dezvoltare pentru a livra clienţilor şi dealerilor noştri cel mai bun produs din piaţă, realizat cu cele mai înalte tehnologii, de altfel New Holland fiind pionier în această privinţă. Cel mai recent exemplu este tractorul automatizat lansat anul trecut, cu motor pe gaz metan, care a fost expus în noiembrie 2017 la Agritehnica - Hanovra şi care va intra în producţia de serie începând cu anul 2020; un altul este aplicaţia Precision Farming. Investim foarte mult în tehnologie pentru a avea cea mai adaptată ofertă de produse şi, ca urmare a ultimei achiziţii, şi cea mai variată. Obiectivul nostru este să fim un producător complet, un full-liner, şi de aceea am achiziţionat o parte a companiei Kongskilde, pentru a lansa primele implementuri sub brandul New Holland. Al doilea element important în strategia noastră îl reprezintă oamenii. Este foarte important să avem oamenii potriviţi în poziţiile potrivite. Am trecut am trecut printr-o reorganizare internă pentru a avea suportul necesar, însă cel mai important lucru pentru brandul New Holland în regiunea EMEA este, cu siguranţă, reţeaua de distribuţie. După analiza aprofundată de anul trecut, am făcut paşii necesari pentru a asigura clienţilor cele mai bune soluţii şi servicii. Succesul New Holland este legat de dealerii şi suportul pe care noi îl putem oferi în piaţă. Suntem puternici când importatorii şi dealerii noştri sunt puternici. Acesta a fost şi motivul pentru care am stabilit în România, în urmă cu trei ani, un parteneriat nou şi solid cu AgroConcept. După trei ani de activitate, AgroConcept livrează pentru New Holland, dar mai ales către clienţii noştri, nivelul necesar de produse, dar şi cele mai importante servicii. AgroConcept a demonstrat în aceşti primi ani de activitate că este capabilă să livreze clientului final exact ceea ce New Holland doreşte. Urmărim să obţinem satisfacţia deplină a clienţilor noştri şi o relaţie lungă şi stabilă cu aceştia. Aceşti primi trei ani reprezintă baza unei relaţii de lungă durată. Totodată, sunt mândru de determinarea cu care echipa AgroConcept ne urmăreşte strategia şi caută rezultate pe piaţa din România, care creşte ca importanţă în regiunea EMEA şi merită o atenţie deosebită atât din partea AgroConcept, cât şi a companiei New Holland, acesta fiind unul dintre motivele pentru care sunt astăzi aici. Un alt motiv este acela că avem o serie de iniţiative în România pentru a promova brandul, una dintre ele fiind trainingul pe care îl vom avea în lunile iunie-iulie şi care va avea loc pentru prima oară în România. Acţiunea se va desfăşura în ferma Lux Com, administrată de dl Gheorghe Ţuţuianu, pe care am avut plăcerea să-l cunosc. Este foarte important să dăm acest semnal privind importanţa agriculturii din România şi prezenţa New Holland în această piaţă. Mai mult de 500 de persoane din zona de vânzări New Holland vor veni să viziteze România şi vor vorbi despre produsele şi ultimele tehnologii ale companiei, într-o fermă din România, cu suportul AgroConcept. Este unul dintre cei mai importanţi paşi făcuţi până acum. Mesajul pe care aş dori să-l transmit clienţilor români este că relaţia dintre AgroConcept şi New Holland în România le va furniza un sentiment de siguranţă şi vor rămâne în marea familie New Holland. Suntem oameni în care puteţi avea încredere.“

Ana IONIŢĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE