REVISTA AGRIMEDIA
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE

articole

Unicitatea companiei Arysta LifeScience: echipa, portofoliul şi modelul de business

15/12/2016

0 Comments

 
Picture
Prin unirea companiilor Arysta LifeScience, Chemtura AgroSolution şi Agriphar a rezultat o nouă companie: Arysta LifeScience, încrezătoare în portofoliul său de produse, care poate să răspundă cerinţelor fermierilor şi a cărei lansare oficială pe piaţa autohtonă s-a realizat pe data de 16 noiembrie a.c. la Bucureşti.


Noua entitate din industria de protecţia plantelor investeşte seminficativ pentru a-şi extinde prezenţa la nivel global şi pentru a integra gama de pesticide cu cea de biosoluţii ale celor trei companii amintite. „Este o companie care investeşte în cercetare, în anumite segmente de piaţă unde avem o experienţă mai avansată decât media pieţei, putând menţiona poziţia de lideri în Europa la graminicide pentru culturi cu frunza lată şi la substanţe pentru tratamentul seminţelor de cereale, unde avem produse proprii, recunoscute de întreaga industrie. Suntem unul dintre jucătorii importanţi în Europa în ceea ce priveşte activitatea de formulare“, a precizat dl Richard Matei,  director comercial pentru Balcani al companiei. Arysta LifeScience deţine un portofoliu biologic şi chimic bine integrat, pentu a asigura soluţii complete pentru fermieri. Este prezentă în 125 de ţări din lume, are peste 4.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri în 2015 de 1,8 miliarde de dolari, ceea ce a plasat-o pe locul 10 în topul companiilor din agribusiness la nivel global.

În Marea Britanie, la Evesham, a pus bazele unui centru de excelenţă în tratamentul seminţelor, iar capacităţile sale de producţie şi formulare se află în Saint-Malo, Nogueres (Franţa) şi în Ougree (Belgia). Activitatea de formulare reprezintă 30% din totalul volumelor produse în cele două platforme din Franţa. „Nu suntem o companie care îşi propune să acopere toate segmentele de piaţă, dar sunt câteva zone-cheie în care ocupăm o poziţie solidă. În zona graminicidelor pentru culturi cu frunza lată avem produse cu renume, precum Pantera şi Select Super. Sunt produse bine ancorate pe piaţă şi cu cele mai mari vânzări la nivelul Europei. În cazul culturii de cartof în Europa suntem numărul 1 pe piaţa regulatorilor de creştere. Avem produse care ajută la depozitarea cartofilor pe o perioadă mai lungă de timp, evitându-se încolţirea. De asemenea, în protecţia livezilor de meri suntem lideri, având câteva produse recunoscute, cum este, spre exemplu, Captan. Oferim pieţei şi produsul Syllit - un produs binecunoscut pentru protecţia multor culturi. În această perioadă lucrăm intens pentru a integra biosoluţiile, biostimulanţii şi produsele de protecţia plantelor pentru a uşura activitatea fermierilor. Avem produse biologice în portofoliu şi credem că acest segment are potenţial de creştere. Cu toţii suntem interesaţi de o agricultură durabilă, de importanţa gestionării resurselor naturale. Considerăm că piaţa biostimulanţilor este în continuă creştere în Europa. Opinia noastră este că gradul de acceptare al biostimulanţilor în tehnologiile de cultivare este strict legat de nivelul de performanţă al fermelor. În România, majoritatea agricultorilor sunt încă preocupaţi să-şi eficientizeze metoda convenţională de producţie şi apetitul de a face următorul pas este unul limitat. Rolul nostru este să-i convingem de beneficiile pe care le poate oferi introducerea acestei verigi în activitatea de producţie. Le propunem, de exemplu, un produs cu care ne mândrim, şi anume Nutricote - un îngrăşământ cu eliberare controlată, mai avansat decât media celor din piaţă. Suntem încrezători că numele Arysta este unul care va rămâne şi de care fermierii o să audă deoarece au încredere în produsele noastre“, a mai spus dl Matei. Prezent la conferinţa de presă, dl Hildo Brilleman, Head of North West, Central & East Europe, a declarat: „Ritmul de dezvoltare a pieţei agricole din România este unul accelerat şi creează un context favorabil pentru a dezvolta şi consolida poziţia companiei noastre în această piaţă. Prezenţa noii entităţi Arysta LifeScience România SRL permite partenerilor din piaţa locală, atât fermieri, cât şi distribuitori, accesul la un portofoliu mai larg şi diversificat de produse pentru protecţia culturilor şi biosoluţii. Echipa Arysta LifeScience România este formată din 14 profesionişti, care vor continua să extindă şi să dezvolte relaţii de parteneriat bazate pe încredere, respect reciproc şi etică profesională. Avem toată încrederea că echipa locală este pregătită să răspundă nevoilor partenerilor din România“.

Richard Matei a completat: „Cred cu tărie că vom confirma performanţa din acest an a companiei noastre în România şi vom valorifica oportunităţile de creştere pe termen lung, alături de o echipă de management cu o experienţă recunoscută: Laurenţiu Gheorghiţă - director comercial; Mirela Păun - director de marketing; Daniel Tabacu - director tehnic şi de dezvoltare; Andreea Manolescu - director financiar; Claudia Simion - director de logistică“. Arysta LifeScience România propune clienţilor săi 40 de produse pentru protecţia plantelor, la care se vor adăuga încă 10 produse în curs de omologare. „Oferim partenerilor noştri produse consacrate, precum Pantera 40 EC, Select Super, Vitavax 2000, care au un istoric şi un business stabil. Pe de altă parte, avem în portofoliu produse cu un potenţial bun de creştere şi care pot fi adaptate cerinţelor specifice pieţei din România: Rancona, fungicid pentru tratamentul seminţelor, Silwet Gold şi Elastiq Ultra, adjuvanţi de ultimă generaţie, precum şi portofoliul propriu de BioStimulanţi“, a declarat dl Matei, director comercial pentru zona balcanică. Potrivit acestuia, Arysta LifeScience se diferenţiează faţă de celelalte companii din piaţă prin echipa sa de profesionişti, portofoliul de produse şi modelul de business unic, bazat, printre altele, pe flexibilitate şi adaptabilitate, respect şi corectitudine. În opinia dlui Brilleman, Arysta LifeScience este o companie mică, dacă o compari cu giganţii din industria de protecţia plantelor, însă este îndreptată mai mult spre nevoile locale şi deţine produse proprii, competitive, de care piaţa are nevoie. Rezultatele pozitive nu întârzie să apară: în ultimii doi ani, pe o piaţă de profil în declin în Europa, compania a înregistrat un trend ascendent.

Ana IONIȚĂ
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.


    NEWSLETTER

Mă abonez

SERVICII

SHOP AGRIMEDIA
Blog Revista AGRIMEDIA
Newsletter AGRIMEDIA
Știri AgriKultura.ro

PARTENERI

Emisiunea tv EUROFERMA
AgriculturaRomaneasca.ro

CONTACT

Formular de contact
Redacția
Corporate
Revista AGRIMEDIA - Agricultură. Fermă. Fermieri. Apare lunar din 2007. Informează-te la nivel european !
Copyright ©  AGRI MEDIA INVEST s.r.l. Toate drepturile rezervate. AGRIMEDIA ® este o marcă înregistrată.
Revista AGRIMEDIA

Termeni Și Condiții
Politica de Confidențialitate
Politica de Cookie
  • ACASA
  • ARTICOLE
  • ARHIVA REVISTA
  • SHOP
    • ABONAMENTE
    • REVISTE
    • PUBLICITATE
  • CONTACT
    • REDACTIA
    • CORPORATE